UCII collageen welke dosering?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: UCII collageen welke dosering?

Berichtdoor Barfplaats

- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Wo 22 Aug 2018, 08:21

Eef+doggies schreef:Dan ga ik inderdaad gewoon 1 capsule van 40 mg per dag geven.

Ik heb die van Now besteld, daar zit naast het collageen ook calcium en Seaweed Derived Minerals in.
Het is inderdaad even zoeken wat waar nog bij in zit, want in die Glucomotion zit weer glucosamine, msm en chondroitine en daar krijgt ze al een supplement voor. En in dat supplement zit ook vitamine C. Bij de omega 3 die ze krijgt zit vitamine d in.

Die van Now is misschien ook nog wel wat voor jou, kostte via Iherb maar 17,- plus 3,- verzendkosten (en dan blijf je onder de 22,- dus ook geen invoerrechten of BTW). In NL zag ik dit zelfde potje volgens mij voor iets van 30,-, zonder verzending mee te rekenen.
https://nl.iherb.com/pr/Now-Foods-UC-II ... Caps/16572

Ik dacht 'dat is mooi spul om aan Gabi te geven' maar de verzendkosten zijn 12€ voor 1 potje?
Of doe ik iets verkeerd?

edit: aangevuld
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Wo 29 Aug 2018, 16:44

- pien - schreef:Ik dacht 'dat is mooi spul om aan Gabi te geven' maar de verzendkosten zijn 12€ voor 1 potje?
Of doe ik iets verkeerd?

edit: aangevuld

Ja ;) Je moet dan kiezen voor andere verzending. Als het goed is zie je meerdere keuzes staan. Je kiest dan de goedkoopste, dat is als het goed is Delivery bij Local Post (Global mail by DHL).
Ik heb het gisteren nog besteld met 2,44 verzendkosten.

Let wel op dat je het potje met 60 capsules neemt, want als je die van 120 neemt, dan kom je boven de 22,- en moet je invoerrechten en administratie betalen aan de deur. Alleen al de administratiekosten die de vervoerder rekent zijn geloof ik al iets van 15,- op het moment.
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Do 30 Aug 2018, 09:05

Eef+doggies schreef:Ja ;) Je moet dan kiezen voor andere verzending. Als het goed is zie je meerdere keuzes staan. Je kiest dan de goedkoopste, dat is als het goed is Delivery bij Local Post (Global mail by DHL).
Ik heb het gisteren nog besteld met 2,44 verzendkosten.

Let wel op dat je het potje met 60 capsules neemt, want als je die van 120 neemt, dan kom je boven de 22,- en moet je invoerrechten en administratie betalen aan de deur. Alleen al de administratiekosten die de vervoerder rekent zijn geloof ik al iets van 15,- op het moment.

Aha, dankjewel!
Ik dacht 'local post' moet ik niet hebben, dat is voor verzending binnen de VS :doh:
Op het moment krijgen ze al groenlipmossel maar ik wil wel de zalmoliecapsules bestellen omdat ze vette vis weigeren te eten ::)
En de collageen hou ik dan even in m'n achterhoofd voor het geval de groenlipmossel niks/te weinig doet.
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Za 01 Sep 2018, 13:38

- pien - schreef:Aha, dankjewel!
Ik dacht 'local post' moet ik niet hebben, dat is voor verzending binnen de VS :doh:
Op het moment krijgen ze al groenlipmossel maar ik wil wel de zalmoliecapsules bestellen omdat ze vette vis weigeren te eten ::)
En de collageen hou ik dan even in m'n achterhoofd voor het geval de groenlipmossel niks/te weinig doet.

;D Het is inderdaad een verwarrende benaming.

Ipv zalmoliecapsules zou je evt kunnen kiezen voor omega 3 uit algen. Minder verontreiniging en minder belasting voor de visstand.
Wij gebruiken/geven die van Opti 3 (bevat vit d) en je hebt ze bijv ook van Testa (zonder vit d).

Ben benieuwd wat de groenlipmossel voor Gabi doet.
Janie2
4-sterren

Berichtdoor Janie2 » Za 01 Sep 2018, 14:00

Hier de ExtrOmega 3 van Vitalize.
Ik geef ook wel eens die van testa of uit algen / krill.
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Za 01 Sep 2018, 23:57

Eef+doggies schreef:;D Het is inderdaad een verwarrende benaming.

Ipv zalmoliecapsules zou je evt kunnen kiezen voor omega 3 uit algen. Minder verontreiniging en minder belasting voor de visstand.
Wij gebruiken/geven die van Opti 3 (bevat vit d) en je hebt ze bijv ook van Testa (zonder vit d).

Ben benieuwd wat de groenlipmossel voor Gabi doet.

Joep (13) en Rocco (11 en nieuwe knieband) krijgen het ook.
Ik heb het topic over die omega3 helemaal gevolgd.
Ze vertikken het alle drie om vette vis te eten dus ik zou ze alle 3 wildezalmoliecapsules willen geven...als dat lukt ::)
Of smaakt die algenolie minder naar vis, ik heb geen idee?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”