Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Husky
#3333276
Dag allemaal,

Me lieve hond heeft zich lekker in de landerijen een paardenpoep gevonden en hier lekker doorheen gerold. Voor haar een aangenaam geurtje maar voor mij wat minder :P Graag zou ik haar willen wassen met een holistische shampoo. Met welk producten wassen jullie de honden? Graag hoor ik van jullie ;) Ps. vond geen andere plek dan het hier te plaatsen.
Door eelke
#3333278
Ehhh...holistisch is een stroming binnen de geneeskunde, de manier waarop je naar een lichaam kijkt. Bedoel je misschien natuurlijk ofzo?
Door eelke
#3333292
Kuikuhnek schreef:Biologisch mogelijk?
Oh ja kan ook nog!

Allemaal wel weer heel andere dingen, dus goed om even precies te weten wat je zoekt :)
Door Siberienne
#3333298
Heb je een husky? Let erop als je die met dit weer wast, dat het heel lang duurt voordat ze echt droog zijn. Dat kan zomaar 2 dagen duren en dan kunnen ze het koud hebben/krijgen

Ik poets meestal als zoiets zich voordoet met een vochtig doekje dat stuk van de vacht schoon. Of met beetje azijn op een doekje.
Gebruikersavatar
Door Husky
#3333367
Ja bedoelde eigenlijk biologische shampoo ;) Normaal was ik haar ook niet maar soms stinkt het toch wel heel erg.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door