Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#3332937
Bandit krijgt tijdelijk gekookt vlees en orgaan omdat zijn darmen ziek zijn.

Ter vervanging van bot krijgt hij Calcium Magnesium Complex van de Groene Os.
Nou is die pot leeg en ben ik op zoek naar een nieuwe. Die blijkt uit het assortiment van de Groene Os gehaald te zijn. :(
Ze hebben ook geen alternatief.

I.v.m. veel allergieën, durf ik niet zomaar iets te kopen wat 'erop lijkt'. Er zitten dan weer andere stofjes bij en stel dat Bandit daarop gaat reageren...

Heeft iemand misschien nog een pot Calcium Magnesium Complex van de Groene Os die ik mag overnemen?
#3333032
pike schreef:Deze misschien:

https://www.online-drogist.nu/groene-os ... ZcQAvD_BwE

Mogelijk zijn er nog meer webshops die nog wat op voorraad hebben?

Ik heb het hier zojuist besteld.
Nu maar hopen dat hij echt komt, wie weet blijkt hij toch uitverkocht te zijn....

Bedankt voor het meedenken!! :)

Ik kan als alternatief inderdaad nog nagaan of de variant voor paarden dezelfde samenstelling heeft.
Wel gek eigenlijk dat ze bij de Groene Os daar niks over gezegd hebben.

Maar ja, hopelijk ben ik volgende week 'uit de brand'. :)
#3333048
Border Bandit schreef:Ik heb het hier zojuist besteld.
Nu maar hopen dat hij echt komt, wie weet blijkt hij toch uitverkocht te zijn....

Bedankt voor het meedenken!! :)

Ik kan als alternatief inderdaad nog nagaan of de variant voor paarden dezelfde samenstelling heeft.
Wel gek eigenlijk dat ze bij de Groene Os daar niks over gezegd hebben.

Maar ja, hopelijk ben ik volgende week 'uit de brand'. :)
Als je op de website van de Groene Os gaat zoeken kan je daar voor de paarden ook geen Calcium-Magnesium complex meer vinden. Dus ze hebben het gewoon niet meer lijkt mij. Je zal het dus moeten hebben van shops die het nog op de plank hebben staan als je perse dat middel wilt hebben.
#3333682
:( :( Omdat er maar niet geleverd werd, heb ik contact met ze opgenomen: zij krijgen het niet meer geleverd omdat het uit het assortiment van de leverancier is. :( :(

Ik heb geen andere webwinkel gevonden die het nog op hun site hebben staan.
Echt balen hoor!!

Tannetje adviseert: Alternatief is bij de drogist tabletjes tegen botontkalking voor vrouwen zoeken. En dan liefst op basis van calcium citraat om aminozuur gebonden calcium. Geen calcium carbonaat.

Zucht, tijd zoeken om dit te vinden.... :-\
#3333695
Wat lief van je, dat je zo voor mij aan het zoeken bent! :-*

In de omschrijving van die voor paarden staat ook fosfor genoemd.
Ik heb nog niet precies kunnen vinden wat het verschil is tussen die voor honden en die voor paarden.

Ik kan inderdaad ook alles los kopen, maar dan zit ik weer met de verhoudingen te 'klungelen'. Ik ben zo bang dat er dan iets niet helemaal klopt of zo. :-[

Ik hoop dat ik morgen wat kan uitzoeken, nu lukt het niet meer. :(
#3333729
Border Bandit schreef::( :( Omdat er maar niet geleverd werd, heb ik contact met ze opgenomen: zij krijgen het niet meer geleverd omdat het uit het assortiment van de leverancier is. :( :(

Ik heb geen andere webwinkel gevonden die het nog op hun site hebben staan.
Echt balen hoor!!

Tannetje adviseert: Alternatief is bij de drogist tabletjes tegen botontkalking voor vrouwen zoeken. En dan liefst op basis van calcium citraat om aminozuur gebonden calcium. Geen calcium carbonaat.

Zucht, tijd zoeken om dit te vinden.... :-\
Dan weet ik niet hoe jij googled, maar ik kom een heel scala aan webshops tegen :-\
zoek gewoon op "groene os calcium magnesium complex hond" en voila.
Voor de zekerheid kan je ze dan altijd even bellen om te vragen of ze het inderdaad nog op voorraad hebben. Je bent wel even bezig maar dan heb je wel wat je wil hebben.
#3333781
pike schreef:Dan weet ik niet hoe jij googled, maar ik kom een heel scala aan webshops tegen :-\
zoek gewoon op "groene os calcium magnesium complex hond" en voila.
Voor de zekerheid kan je ze dan altijd even bellen om te vragen of ze het inderdaad nog op voorraad hebben. Je bent wel even bezig maar dan heb je wel wat je wil hebben.
Dat klopt, maar als je dan de winkel opent, blijkt het niet meer leverbaar te zijn. ;)

Ik heb net de Groene Os gebeld met de vraag over samenstellingen. De Calcium Magnesium Complex voor hond en kat bevat exact hetzelfde al die voor paarden en pony's.
Ik heb die ruiterwinkel gebeld en ze hadden nog een pot op voorraad! :)
Meteen besteld natuurlijk. Hij zou dinsdag bezorgd worden. :groupwave2:

Nog heel even afwachten of hij echt komt, maar voorlopig ben ik blij. :)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door