Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door hamada
#3331133
Ik heb geen aandelen ;) maar wil hier wel even een berichtje zetten.
Vorig jaar zat Sam niet lekker in zijn vel. Erg sloom, langzaam lopen, niet graag mee wandelen en bij onderzoek door osteopaath en arts gevoelige buik. Pijnstilling hielp niet, CBD olie ook niet. Uit een bloedonderzoek kwam een verhoogde waarde waaruit bleek dat hij tegen een pancreatitis aan zat. Niet voldoende voor heel veel klachten en daardoor medicatie of aangepaste voeding met pancreas, maar wel punt van aandacht en mogelijke oorzaak van zijn conditie.
Hij zat al op zo mager mogelijke KVV.
Ik heb hem toen op de Mu Ren van de Huisdierendokter gezet en er trad na enige tijd verbetering op. Tijdelijk tijdens vakantie gestopt, en toen leek hij weer last te hebben, en daarom weer gestart.
Nu, een half jaar na de tweede start heeft hij geen last meer, hoewel hij met zijn 10 jaar niet meer die spring in het veld is die hij ooit was. Afgelopen week maar weer een breed bloedonderzoek met specifiek pancreas waardes laten doen. En naast alle prima waardes, waren de pancreas waardes normaal en gaven geen aanwijzing voor een (dreigende) ontsteking.
Hier zijn we dus wel blij mee.
Door Lizzy
#3331187
Zo de knetter, wat goed!! Fijn voor jullie! En ik ben juist altijd erg blij met dit soort berichten. Zo kunnen andere mensen misschien weer geholpen worden :-*

Barfplaats wordt gesponsord door