Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door anita1963
#3325658
ik kreeg het advies om 6 soorten te gebruiken voor mijn hond voor een goed herstel na zijn knie operatie en om zijn spieren en pezen te versterken om zo een patella operatie proberen te voorkomen.
Ik les eigenlijk meer neagtieve berichten dan positieve en vraag me af of er nog mensen zijn die wel positief zijn en waar je het voor gebruikt(e)
Door eelke
#3325663
Ik gaf hem verschillende. Op advies van de natuurgeneeskundig dierenarts die hem doorgemeten had. De punten die zij bij hem mat die klopten wel (oa stress) maar ik weet niet of ik er in moet geloven of dat het klopt. Ik weet ook niet of het geholpen heeft, ik weet immers niet hoeveel erger het nog was geweest als hij het niet gekregen had. Ik dacht, ze zijn niet duur en baad het niet dan schaad het niet.

Helaas is het met Gijs niet goed afgelopen, dus wat dat betreft ook wel lastig te zeggen hoe goed het geholpen heeft. Ik weet niet hoe het gegaan zou zijn zonder die celzouten.
Door eelke
#3325678
anita1963 schreef:Jammer voor Gijs,en ik ben ook van alles proberen en wiet weet
Ja groot gelijk, wellicht reageert er nog iemand met ervaring :)
Gebruikersavatar
Door joel
#3325994
Qadir kreeg ook veel verschillende celzouten (SLO/prostaat) bij hem werkt het super goed!!
Als ik zelf last heb in mn gewrichten door de kou gebruik ik het zelf ook, helpt bij mij wel goed
Door kluifje
#3327807
joel schreef:Qadir kreeg ook veel verschillende celzouten (SLO/prostaat) bij hem werkt het super goed!!
Als ik zelf last heb in mn gewrichten door de kou gebruik ik het zelf ook, helpt bij mij wel goed
Waar ben je geweest hiervoor
Gebruikersavatar
Door joel
#3327881
kluifje schreef:Waar ben je geweest hiervoor
Bij de Silverlinde in Breda, ben er zeer tevreden over hoe ze je dier daar helpen!
Door eelke
#3327980
joel schreef:
Bij de Silverlinde in Breda, ben er zeer tevreden over hoe ze je dier daar helpen!
Daar was ik ook, zeker ook tevreden.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door