Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Pica
#3308043
Beste mensen,

Het is al weer goed wat jaartjes geleden dat ik zelf MacSamual heb gebruikt. Ik adviseerde dit vanmiddag aan een goede kennis en had beloofd een linkje te sturen aan gezien de nog geen 3 jaar oude hond huid klachten had en getest was, en vooral allergisch was bevonden voor huis mijt. Toen ik vroeg of de klachten seizoen gebonden waren kreeg ik een ja als antwoord, dus een vlooien overgevoeligheid lijkt me ook geen rare gedachte.
Enfin, uiteraard heb ik vers voeren aan geraden, maar de MacSamual vind ik niet zo makkelijk meer.
Is het nu verstandig om van het merk Puur de huid lijn aan te raden? of hebben jullie nog andere goede ideeën?

Dank al vast :)
Gabriëlle
Door Lizzy
#3308083
Ja, dat waren de betere tijden, toen MacSamuel nog bestond en Puur Jeuk/Huid ook nog ergens op sloeg. Vroeger zat daar verdunde mijt en vlooienspeeksel in. En dat werkte voor heel veel honden als een speer! Is er allemaal uitgehaald. Het zijn nu allemaal trut-middeltjes geworden waar je in de regel echt minder dan niks aan hebt..... Je kunt het laten proberen hoor, Puur Cteno. Maar ik geef je weinig kans dat het serieus wat doet. Ik heb werkelijk geen idee of echte homeopaten nog toegang hebben tot verdunde vlooienspeeksel of mijt. Daarvoor zouden ze Sita de Munnik bijv. eens kunnen bellen!
Door Pica
#3308132
Lizzy schreef:Ja, dat waren de betere tijden, toen MacSamuel nog bestond en Puur Jeuk/Huid ook nog ergens op sloeg. Vroeger zat daar verdunde mijt en vlooienspeeksel in. En dat werkte voor heel veel honden als een speer! Is er allemaal uitgehaald. Het zijn nu allemaal trut-middeltjes geworden waar je in de regel echt minder dan niks aan hebt..... Je kunt het laten proberen hoor, Puur Cteno. Maar ik geef je weinig kans dat het serieus wat doet. Ik heb werkelijk geen idee of echte homeopaten nog toegang hebben tot verdunde vlooienspeeksel of mijt. Daarvoor zouden ze Sita de Munnik bijv. eens kunnen bellen!

Wat een ontzettende telleurstelling zeg :-[
Komt dat door die strenge regels die ze tegenwoordig hebben wat betreft de Homeopathie? Ik kan mij zo slecht voorstellen dat MacSamual falliet is gegaan...?
Echt balen, dat werkte idd als een tirelier!
Door Lizzy
#3308140
Pica schreef:Wat een ontzettende telleurstelling zeg :-[
Komt dat door die strenge regels die ze tegenwoordig hebben wat betreft de Homeopathie? Ik kan mij zo slecht voorstellen dat MacSamual falliet is gegaan...?
Echt balen, dat werkte idd als een tirelier!
Volgens mij was dit het eigen merk van Atjo Westerhuis. En is hij er mee gestopt. Waarom weet ik niet.

Ik denk wel dat het met de strenge regelgeving te maken heeft ja. De regering maakt meer kapot dan je lief is :-X
Door Pica
#3308199
Lizzy schreef:Volgens mij was dit het eigen merk van Atjo Westerhuis. En is hij er mee gestopt. Waarom weet ik niet.

Ik denk wel dat het met de strenge regelgeving te maken heeft ja. De regering maakt meer kapot dan je lief is :-X
Ja, klopt, was idd eigen merk van Adjo Westerhuis.... Ja de regering..... om te huilen soms.. :'(
Tnx voor je antwoord :)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door