Golden paste chihuahua

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Golden paste chihuahua

Berichtdoor Barfplaats

Inouska
2-sterren

Golden paste chihuahua

Berichtdoor Inouska » Ma 23 Jan 2017, 18:24

Goedenavond,

Ik heb even vraagje ik zit me wat in te lezen over de golden paste.
Nu wou ik het geven aan me chihuahua teefje van 10 jaar en 3,5kg. Nu las ik dat de kurkuma is 0,165 gr per 5 kg. Dus per kg is dat 0'033 gr
Maar nu wil ik het zelf ook gaan nemen en hoop dat mijn gewicht doet er niet toe he ;D al weet ik dan ook niet wat ik als mens moet nemen.

Maar wat eigenlijk dus me vraag is, hoeveel pasta moet ik dan aan haar geven. Aangezien ik dan een hele pot maak.
Ze krijgt ook cbd olie.
Lizzy
Moderator

Re: Golden paste chihuahua

Berichtdoor Lizzy » Wo 25 Jan 2017, 17:15

Inouska schreef:Goedenavond,

Ik heb even vraagje ik zit me wat in te lezen over de golden paste.
Nu wou ik het geven aan me chihuahua teefje van 10 jaar en 3,5kg. Nu las ik dat de kurkuma is 0,165 gr per 5 kg. Dus per kg is dat 0'033 gr
Maar nu wil ik het zelf ook gaan nemen en hoop dat mijn gewicht doet er niet toe he ;D al weet ik dan ook niet wat ik als mens moet nemen.

Maar wat eigenlijk dus me vraag is, hoeveel pasta moet ik dan aan haar geven. Aangezien ik dan een hele pot maak.
Ze krijgt ook cbd olie.

Het is 1/4 tot 1/8 theelepel per 5 kg. Daar zit jouw hondje dus nog onder. Ik zou zelf 1/8 geven. Waar wilde je het eigenlijk voor geven?
Inouska
2-sterren

Berichtdoor Inouska » Wo 25 Jan 2017, 22:03

Ze heeft erg slechte knieën en der heupjes beginnen te slijten. En had begrepen dat golden paste daar wel een goede ondersteuning voor kon zijn. En voor mezelf slijtage rug.
hapschaartje
1-ster

Berichtdoor hapschaartje » Do 25 Mei 2017, 13:32

Voor slijtage in de gewrichten is bonebroth, oftewel beenderbouillon, ook erg goed. Daar zit namelijk heel veel collageen in. Ook iets wat je heel gemakkelijk zelf kunt maen en het kost bijna niets!
Het is trouwens ook heel goed voor bijvoorbeeld de darmwand. Eigenlijk profiteren alle cellen van collageen...
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”