Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door cookiemonster
#3269212
hoi ik ben nieuw hier en ik hoop dat jullie mij de komende tijd willen en kunnen helpen want ik heb heel wat vraagjes en kan alle advies gebruiken die ik kan krijgen, maar nu eerst dit.

Ik wil graag iberogast uitproberen voor mijn 6 kilo wegende hondje.
Heeft iemand enige idee hoeveel druppels ik kan geven en hoe ik die het beste geef ?

alvast super bedankt
Door Lizzy
#3269234
cookiemonster schreef:hoi ik ben nieuw hier en ik hoop dat jullie mij de komende tijd willen en kunnen helpen want ik heb heel wat vraagjes en kan alle advies gebruiken die ik kan krijgen, maar nu eerst dit.

Ik wil graag iberogast uitproberen voor mijn 6 kilo wegende hondje.
Heeft iemand enige idee hoeveel druppels ik kan geven en hoe ik die het beste geef ?

alvast super bedankt
Met een hondje van 6 kg zou ik aanraden om 1/4 van de mensendosering te geven. Of nog iets minder zelfs. En dan in een spuitje zoals deze in de bek doen, met een beetje water.

Afbeelding
Door tessa
#3270034
Ik geef het regelmatig aan mijn boxer die soms last heeft van oprispingen en het werkt fantastisch. Ik geef haar 15 druppels maar zij weegt 30 kilo
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door