Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door briitje
#3237577
Ik heb ze aangeschaft samen met puur allergie. Maar wil ze niet beide geven.

Tevens mag dit niet over het eten? Enig idee hoe ik het dan kan toedienen ?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3239374
briitje schreef:Ik heb ze aangeschaft samen met puur allergie. Maar wil ze niet beide geven.

Tevens mag dit niet over het eten? Enig idee hoe ik het dan kan toedienen ?

Ik deed druppels puur pollen en puur jeuk in een bakje,zoog het op met een injectiespuit en spoot het in de wangzak van Radja! Heb het ook op theelepel geprobeerd,maar dat is lastiger en meer kans op knoeien dan zo'n injectie spuit!
Door faya
#3240575
verder geen ervaringen of het effect heeft en wat er kan gebeuren, ontgiftingsverschijnselen of is het niet zo sterk?
Door Lizzy
#3241574
Je kunt de druppels oplossen in een beetje water en met een spuitje in de bek spuiten. En als dat een drama wordt: los je het op in een klein beetje melk en laat je dat oplikken.

Ik heb het nooit gebruikt maar ik heb wel een kennis die het een keer heeft gebruikt maar ze vond die van Phytonics beter.

Ontgifiten kun je op zoveel manieren merken. Soms merk je niks. Soms wordt een dier slomer. Of gaat stinken. Of krijgt tijdelijk wat meer jeuk. Afscheiding uit de ogen. Dunne ontlasting. Kan allemaal, hoeft allemaal niet. Mensen krijgen vaak hoofdpijn. Ja, daar merk je dan bij je dier weer weinig van maar misschien krijgen honden dat ook wel.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door