Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door ..els..
#386374
heb een keer gehoord dat schijnzwangrschap veel extra energie kost en dat het met wat minder voer en meer beweging en afleiding vanzelf en sneller over gaat... heb zelf geen ervaring ermee maar klink wel logisch..toch?? :)
Door Vinja
#386431
..els.. schreef: heb een keer gehoord dat schijnzwangrschap veel extra energie kost en dat het met wat minder voer en meer beweging en afleiding vanzelf en sneller over gaat... heb zelf geen ervaring ermee maar klink wel logisch..toch?? :)
Ik weet niet of het zo logisch is. Mijn hond eet namelijk al veel minder als ze schijnzwanger is. Dat had ze ook toen ze echt drachtig was. Volgens de dierenarts toen was ze gewoon "hondsberoerd". Ik heb het idee dat dat bij haar schijnzwangerschap ook zo is. Wat de afleiding betreft vind ik het ook moeilijk. Ik moet haar dwingen om mee te gaan terwijl ze normaal gesproken graag mee gaat. Zijn we eenmaal onderweg dan is het goed maar dat dwingen mee te gaan vind ik niet fijn. Ze kijkt me dan verdrietig aan en blijft een eindje achter me. Als ik haar de vrijheid geef loopt ze direct terug naar huis of naar de auto. Haar hele gedrag is exakt het zelfde als toen ze echt drachtig was.
Groetjes Vinja en Wilma.

Barfplaats wordt gesponsord door