Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Erna
#3245134
Het is niet zo dat het ineens een hele andere hond is hoor en voor anderen zal ze denk ik nog steeds die nerveuze dalmaat zijn (en dat is ze ook) maar voor ons zijn de scherpe randjes er wel af. Het continu blaffend heen en weer rennen achter je aan door het huis en de tuin is echt minder geworden wat voor haar ook mee rust geeft. Ze slaapt dieper en langer en overdag is ze makkelijker tot de orde te roepen. Ze zit minder bovenop het nieuws zeg maar.
Door zurca
#3245610
Wat een fijn resultaat zeg!!

Ik heb zojuist voor Ziggy die druppels besteld waarvan jij de link hebt geplaatst. Het proefflesje (ander merk) is bijna leeg en ik zie klein resultaat. Ben benieuwd of we nog meer verandering gaan merken met dit merk.
Door zurca
#3249893
zurca schreef:Wat een fijn resultaat zeg!!

Ik heb zojuist voor Ziggy die druppels besteld waarvan jij de link hebt geplaatst. Het proefflesje (ander merk) is bijna leeg en ik zie klein resultaat. Ben benieuwd of we nog meer verandering gaan merken met dit merk.
Ziggy krijgt nu een dag of 10 de nieuwe druppels. Laat ik het zo zeggen, we merken nu hoe goed die andere werkte ::) :biggrin2:
Ik kijk het nog even aan maar anders ga ik heel snel weer die andere bestellen want we hebben zeker een aantal stappen terug gedaan ipv naar voren.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door