Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Roosj
#3177994
yara2013 schreef:Wat vervelend dat het nog steeds niet beter gaat!

Ik hoop dat ze toch echt de nota gaan betalen, al heb ik er een hard hoofd in als ze niet eens reageren.
Ik zou zeker alvast een mail sturen met de melding dat je het niet normaal vindt dat ze alleen een oplossing bieden waarbij jij voor de kosten opdraait.
En dat jij het een nette oplossing vindt als zij de kosten bij den hoek op zich nemen.

Ik moet zeggen dat mijn vertrouwen ook wel iets wegzakt. Ook door de belachelijk hoge rekening elke keer.
En idd geen bijzondere resultaten (nu is mij ook niet het onmogelijke beloofd gelukkig).

Ik hoop dat het netjes afgehandeld wordt en dat de klachten snel afnemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Ja, het is erg vervelend. Mijn vertrouwen in hun is nu behoorlijk weg, moet ik eerlijk zeggen. Ook nu dat ik om me heen nog meer negatieve ervaringen hoor en ik zelf al ondervonden had dat er een leegloop lijkt te zijn van patiënten.
Gebruikersavatar
Door yara2013
#3178001
Roosj schreef:
Ja, het is erg vervelend. Mijn vertrouwen in hun is nu behoorlijk weg, moet ik eerlijk zeggen. Ook nu dat ik om me heen nog meer negatieve ervaringen hoor en ik zelf al ondervonden had dat er een leegloop lijkt te zijn van patiënten.
Het valt mij ook op idd. Ik ben bang dat parelridder het misschien ook wel over dezelfde arts heeft.

Wel balen, want een da vinden in de buurt die rekening met allergieën en niet overal medicatie in wil proppen vind ik toch erg lastigAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Door Roosj
#3178048
yara2013 schreef:Het valt mij ook op idd. Ik ben bang dat parelridder het misschien ook wel over dezelfde arts heeft.

Wel balen, want een da vinden in de buurt die rekening met allergieën en niet overal medicatie in wil proppen vind ik toch erg lastigAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Ja, dat blijft een lastige kwestie.

Voor mezelf heb ik besloten dat ik met al mijn andere huisdieren naar de da hier om de hoek ga.
Voor Drib blijf ik bij Den Hoek. Op advies van Den Hoek kan ik altijd nog met de nodige achtergrond informatie naar die reguliere da hier om de hoek gaan en eventueel eerst overleggen met Den Hoek voordat ik een reguliere behandeling inzet.
In geval van spoed zal de gebeurtenis bepalen waar ik heen ga.
Door Roosj
#3185432
We zijn helaas nog altijd aan het knoeien :( De medicijnen van Den Hoek lijken wel licht positief te werken.
Via een andere da praktijk heb ik nu eindelijk het juiste middel voor haar oren.

Het is afwachten en doorzetten. Roeien met de riemen die we hebben.
Door Roosj
#3185445
Suzanne schreef:Maar dus geen reaktie van de DA die nu in feite een probleem veroorzaakte?

Slordig!!!

Suzanne
Tot nu toe niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de factuur nog niet naar hun toe heb gestuurd. Ik ben eigenlijk zo danig klaar met hun, dat ik er simpelweg geen zin in heb. Ik ben zeer teleurgesteld. Ze schreeuwen dat ze allergieen kunnen genezen, maar dat kunnen ze dus duidelijk niet :( Je mag jaren lang op komen draven en tot het dubbele aan producten en diensten betalen om vervolgens nooit dicht bij hun belofte te komen.

Voor een swap was ik bij hun ook 50% meer kwijt als bij de huidige da. De huidige da geeft wel direct de werkende zalf mee, terwijl de vorige dus maanden loopt aan te knoeien en vervolgens met nog maar 1 oplossing komt: onder narcose spoelen bij een hond die dus niet tegen narcose kan. Wat een oplossing..
Hij wilde al 2x eerder haar onder narcose doen voor een simpel talg kliertje. Hoe ziek wil je een hond maken? Dat talg kliertje maakt haar niet ziek..
Ondertussen zouden ze zo'n geweldige alternatieve praktijk zijn...
Door Roosj
#3187560
Vol blijdschap kan ik jullie laten weten dat het echt flink beter gaat. De betreffende da praktijk met de acupunctuur heb ik volledig gemeden. Ik ben puur bezig met een reguliere da voor haar oren en Den Hoek voor haar gehele gesteldheid. Deze combi blijkt perfect! We zijn nu 1 week aan het zalven met Otiderm, het middel dat ik aldoor niet mee mocht krijgen van de vorige praktijk.
Vandaag hadden we een controle en de nieuwe da is verbaasd over hoe snel het hersteld! Echt top! Mogelijk hoeven we nog maar 1 week te zalven. Volgende week hebben we weer een controle.

De aanpak van Den Hoek bewijst ook wederom zijn effecten. Ze is meer actief, blijer en speelt weer met andere honden!

Ik ben zo blij.. Ik stond gewoon te janken van geluk bij de reguliere da!! Die zal wel gedacht hebben..
Door Roosj
#3187584
sella schreef:Super! Ja otiderm werkt super snel als het de juiste klier is die huishoud in de oren.
Ja, ik ben echt blij :) Ik heb alle facturen tot nu toe wel naar de betreffende praktijk gemaild, met de opmerking dat het nu ineens binnen 2 weken bijna volledig opgelost is, terwijl ik bij hun al een jaar aan het knoeien was..
Door Roosj
#3189498
Ik heb eindelijk (na een 2e mail van mijn kant) een reactie gehad en dat was idd de reactie die ik verwachtte, niet de reactie die ik hoopte.

35 minuten lang werden er dingen op gelezen, ik mocht eigenlijk niets zeggen, want dan werd er gewoon over me heen gelezen.
Het komt erop neer dat zij een perfecte praktijk zijn en het heel normaal is zoals het gegaan is, volgens hun. Er werd tig keer hetzelfde herhaal met een Engelse term (die ik allang vergeten ben) die er vertaald op neer kwam dat ze geweldig zijn.

Verder zou ik liegen dat ik met spoed op een zondag met een dood zieke hond bij hun zou zijn geweest. Beetje jammer dat ik van deze "leugen" bezoek wel een factuur heb betaald..

Verder werd er zowat beweerd dat ik niet goed voor mijn hond zou zijn omdat ik mijn hond niet onder narcose laat brengen (dat zei ze niet met zo veel woorden, maar kwam het wel op neer). Ik heb mijn hond niet onder narcose laten brengen omdat ik er het nut niet van in zag en mij de kans te groot is dat ik mijn hond dan gedag kan zeggen omdat zij niet tegen narcose en medicijnen kan. Bovendien heb ik het nu in zeer korte tijd bij een andere da voor 99% opgelost zonder narcose. We zijn nog in behandeling bij deze nieuwe da en hebben morgen een controle afspraak.

Ik ben super kwaad. Een excuus kon er niet eens vanaf, alleen maar rarigheid. Wat is dit voor een praktijk?
Door Roosj
#3189545
hamada schreef:Misschien toch een klacht? Toch te gek, dit soort arrogantie ten koste van je hond.
Dat is inderdaad wel bij me op gekomen, maar deze praktijk lijkt gewoon niet te willen leren. Wat voor nut heeft zo'n klacht dan en waar zou ik zo'n klacht in moeten dienen?

Er zijn echt de meest belachelijke dingen gezegd. Normaal ben ik ook niet om half 3 wakker :(

Dat er niemand bij de leerling consulten acupunctuur was, vonden hun ook normaal. Die volleerde arts zou niet op die dagen/tijden gekund hebben, waarop ik een afspraak had gehad. Terwijl het van mijn kant totaal geen moeite was geweest om een afspraak in te plannen waarop deze meneer ook aanwezig had kunnen zijn. Beetje vaag dat ze dit dus weer op mij afschuiven. Maar dat afschuiven was dus het gehele gesprek.

Volgens mij was die term die tig keer herhaald werd iets van "Good Medical Practise". Alsof het waar is dat je goed bent als je het maar vaak genoeg en in het Engels herhaald. Ze kon het niet eens in goed Engels uitspreken haha..
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door