Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3149522
We staan op de camping en beginnen een beetje gek te worden van Chendo's geblaf. Hij blaft en gromt nu werkelijk op elk geluid en iedereen die langs komt. Met wandelen is hij bang omdat hij de zwijnen ruikt die 's nachts rond de camping lopen. Dit gedrag komt dus in mijn ogen voort uit zijn onzekerheid en angst, maar het wordt met de dag erger. Zelfs 's nachts hoor ik hem grommen op de geluiden van een uil of net wat dan ook.

Welk natuurlijk middel zou ik hem kunnen geven om de stress wat te verminderen? Ik zat al te denken aan valeriaan oid. We zitten vlak bij via natura in Beekbergen dus kan wel het eea krijgen.
Maar het moet wel iets zijn wat redelijk snel werkt.
Door TomsBorders
#3149543
adaptil is een natuurlijk kruid maar daarbuiten kan je hem ook proberen af te leiden door continue wat opdrachten te doen, angst/onzekerheid komt deels voor vanwege het feit dat ze niet goed weten wat ze moeten doen.
Kaya heeft dat bijvoorbeeld als we een tijdje stilstaan (en dus niets doen), ben nu aan het leren echt aan het apporteren (dus continue iets vasthouden totdat ik zeg dat het los mag), dan zijn ze altijd bezig en is er geen tijd voor wat anders. Dat is misschien voor de toekomst leuk om te doen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3149567
Gebruiken jullie al kurkuma?
Ik heb namelijk het idee dat dit Scott net even wat minder schrikachtig, wat meer stabiel maakt. Ik durf alleen niet te zeggen binnen hoeveel tijd dit werkt.
Daarnaast gebruik ik Puur geslachtsdrift alleen nog als het echt niet anders kan, daarvan werd Scott echt een watje. Dus misschien ook nog de moeite om te kijken wat je op dit vlak geeft.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door