Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Roosj
#3144180
Ik vind het zooo zielig.. Ze is al een paar dagen niet lekker: stink scheten en steeds hangeriger. Sinds gister blijft ze liever liggen. Hijgt veel en gister avond moest ze plots uit: diarree.

Temp:
Eergister: 38,2
Gister: 38,6
Een paar uur geleden: 38,9

Gister genoot ze van een koude water fles. Nu wil ze dat niet meer en dus maakte ik een coolmat voor haar. Dat wil ze ook niet. Ze ligt het liefst op het laminaat naast mijn bed (mag ze normaal niet) zich suf te hijgen.
Koud water accepteert ze wel. Ze drinkt meer als normaal, maar dat lijkt me logisch bij diarree en hijgen (verdamping).

Gister avond zijn we begonnen met 10+ Manuka honing en kokosolie voor haar darmen.

Drib reageert vrij heftig op medicatie. Daarom wil ik niet gelijk naar de da voor waarschijnlijk een griepje + ze is een paar dagen terug geweest voor oa haar oren. We moeten 1x daags een ampul oorreiniger geven per oor, gedurende een week ivm oorsmeer. Haar oren waren en zijn eindelijk al een tijdje niet meer rood.

Ik heb zo met haar te doen..
Door Roosj
#3144185
Net begon ze te piepen. Ik trok snel een broek aan, naar buiten en ja.. diarree.. Daarna leek ze in 1x een stuk fitter: opzoek naar katten. Ze heeft een klein plasje gedaan en nu ligt ze weer te hijgen op haar koelmat.
Het is wel warm in huis en ze heeft een dikke vacht. Over 1,5 week gaat ze naar de trimster.
Door Lizzy
#3144191
Ik zou Okugest van VSM gaan geven. Dat helpt tegen diarree en misselijkheid. Het stopt de diarree niet hoor, maar het zet het lichaam aan om te genezen.
Door Roosj
#3144217
Lizzy schreef: Ik zou Okugest van VSM gaan geven. Dat helpt tegen diarree en misselijkheid. Het stopt de diarree niet hoor, maar het zet het lichaam aan om te genezen.
Ik denk dat haar lijf dat zelf aan het doen is. Na de diarree ronde zijn we beiden in slaap gevallen. Ze ademt nu ook gewoon rustig: dat rare hijgen is over.
Door Roosj
#3144297
Rond 13 uur had ze weer diarree, maar dit keer onder een korte wandeling (we wandelen echt maar 1 blokje om, normaal wandelen we veel verder). De rest van de tijd ademt ze nu rustiger, ik heb de temperatuur in huis ook omlaag gekregen. Ze slaapt bijna de hele tijd, haar lichaam zal de rust hard nodig hebben.
Als Drib ziek is qua diarree, is ze echt goed ziek. Ik moet dan wel altijd opletten wat ik doe, want als ik opsta om de deur uit te gaan, staat ze toch klaar om mee te gaan.. Ik zit dus de hele dag op de bank zodat ze haar rust pakt  ::)

Ik ben blij dat dat rare hijgen over is. Als dat er nog was geweest, had ik wel de da gebeld.
Door Roosj
#3144336
Lizzy schreef: Ze heeft misschien kramp gehad. Daar ga je wel van hijgen :-X
Dat kan idd.

Ze is nu nogsteeds rustig, ligt lekker op mijn schoot te slapen, voor zo ver ze op schoot past ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door