Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door chelsey
#3062890
Ik zoek een holistische dierenarts in België, zelf ben ik van Oost-Vlaanderen.
Scoop heeft veel last van jeuk en ik wil uitzoeken hoe dit komt. Maar als ik bij mijn "klassieke" dierenarts ga krijg ik simpelweg te horen dat hij "gevoelig is" voor bvb de pollen en daarom snel jeuk heeft. Vind ik maar flauw, en hij blijft jeuk hebben...
Iemand een idee waar ik terecht kan met hem?
#3070938
Hallo Chelsey,

Ikzelf ga sinds kort bij dr. Anne Talmat. Zij woont in Boussoit, in de buurt van Mons.
We zijn er terechtgekomen via onze huisdokter en zijn er SUPER tevreden van. Ze doet zowel accupunctuur als homeopathie ed, maar heeft ook een algemene kijk op het dier en houdt ook rekening met de voeding etc. ze heeft ons geadopteerd hondje dat zwaar mishandeld was, er heel snel bovenop gekregen.  Ik kan haar alleen maar aanraden, al is het natuurlijk wel wat ver voor jou.
Hierbij haar gegevens:
Rue Grande 119, 7110 Boussoit
064 66 33 14 (je kan best op het GSM nummer bellen, als je op het antwoordapparaat valt)

Zoniet zou er ook een goeie  homeopathische DA  in Brussel zijn. Daarvan kan ik geen ervaringen geven, maar hierbij alvast haar gegevens: Blanchy, Arlette (Bruxelles)
    rue Père De Deken 8
    1040 Bruxelles
    Tél.: 02 733 30 40

En als ik op de site van unio hoeopathica kijk, zou er ook eentje zijn in Lebbeke: Uyttenhove, Luc (Lebbeke), maar verder geen info
    Kakemanstraat 1
    9280 Lebbeke
    Tél.: 052 35 98 70
Door Lil
#3101299
Hitam schreef: O wacht ik heb haar kaartje gevonden: Tivoli 3, 3650 Dilsen-Lankhaar
tel: 089/386189
osteopaat, homeopaat en bio-energetisch onderzoek
Dank!

Dilsen is verder weg, maar nog steeds in de buurt genoeg.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door