Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door claudiaB
#3015542
Hoeveel kan ik geven aan een hondje van 8 kg?
Chico heeft een iets vergrote prostaat waardoor hij soms urine druppelt.
Voordat ik allerlei medicatie van de DA gaat geven wil ik eerst prostavit proberen.
Ik heb de gewone capsules.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3015566
ik geef hier al jaren pompoenpitolie...1 caps per dag, zou je als die prostavit niet help ook kunnen proberen
Laatst gewijzigd door me and my boys op di 04 nov 2014, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3015616
claudiaB schreef: Hoeveel kan ik geven aan een hondje van 8 kg?
Chico heeft een iets vergrote prostaat waardoor hij soms urine druppelt.
Voordat ik allerlei medicatie van de DA gaat geven wil ik eerst prostavit proberen.
Ik heb de gewone capsules.
Hoofdingredient is pompoenpitolie. Met nog een rits aan leukigheden erbij. Voor een volwassen mens is de dosering 3 x per dag 1 capsule. Ik zou hier 2 x per dag 1/2 capsule van geven.
Door claudiaB
#3015884
Dank je wel voor jullie advies  :)
Ik gaf al 1/2 capsule per dag maar ik ga dat 2x daags geven
Door claudiaB
#3035832
De prostavit werkt als een trein.
Maar helaas is Chico zo gevoelig voor oliën dat hij ook van de prostavit jeuk krijgt  :-\
Iemand nog andere ideeën wat ik hem kan geven?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3035839
zaagbladpalm?
of is dat ook olie?
of probeer Pro-Dier geslachtsdrift of MacSamuel Geslachtsdrift. Die laatste is van Atjo Westerhuis, een homeopatische DA. schijnt ook goed te helpen bij een vergrote prostaat
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 08 dec 2014, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3038333
Zijner geen capsules met gemalen pompoenpitten ipv olie? Misschien dat dat ook zou kunnen? Zaagbladpalm en pompoenpitolie werkt hier bij Balou ook niet voldoende. Ben ook nog zoekende.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door