Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#2963887
Ik zou heel graag de dosering willen weten van de eetlust opwekkende kruiden van Jacob hooy
Het is voor mijn Sint en die weegt 55 kilo
En hoe moet je het geven ? Want als thee gaat het niet worden
En hoevaak per dag?
Alvast bedanky
Door Lizzy
#2964003
Ik zou de helft van de mensendosering doen, toch een soort thee maken van de kruiden met een heeeeeel klein beetje water en dit water over de het eten gooien. Als je 1 keer per dag voert: 1 keer per dag. Als je 2 keer per dag voert: 2 keer per dag.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2964036
okee ze zeiden in de reformwinkel dat het voor mensen 2 eetlepels op 500 ml,dus als je de helft doet is het nog best veel water :-\
En is het erg als er wat kruiden achterblijft na het zeven ?
Door Bosliefje
#2964059
Waarom zeven? En je hoeft toch niet zoveel water te nemen?
Ik zou het in een bodempje water laten trekken en dan alles over het voer doen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2964143
dat zeiden ze in de reformwinkel,en thee moet je toch altijd zeven,de dosering was mij zo vertelt,nou weet ik het niet meer  :-\
en over der eigen eten nou ja kan proberen,maar ik heb het net met een beetje kattevoer gemengd dat ging op,ja niet goed weet het maar moet wat,
Door Lizzy
#2964262
kiara schreef: dat zeiden ze in de reformwinkel,en thee moet je toch altijd zeven,de dosering was mij zo vertelt,nou weet ik het niet meer :-\
en over der eigen eten nou ja kan proberen,maar ik heb het net met een beetje kattevoer gemengd dat ging op,ja niet goed weet het maar moet wat,
Ik denk dat de kracht in de thee zit. Dus volgens mij maakt het niet veel uit, kun je de thee geven met of zonder de kruiden.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2964273
Ik heb het van ochtend over der eten gedaan
1 eetlepel en bodempje water niet gezeefd
Over de eten maar mooi niet he ja der fazant karkas eruit gesnoept en de thee laten staan
Dus net toch maar klein beetje kattenvoer en nog een keer dezelfde verhouding en op
Zal ik dat 1 of 2 keer per dag doen
Ze eet 2 keer per dag
Dank je lizzy

En even wat anders ik had jou gevr wat betreft met de entingen
Toen heb jij mij een link gestuurd heb ik ook gelezen
En uitgeprint , ik vroeg of ik het aan mijn da mocht geven maar daar had ik nog geen antwoord op
Dus moest er vanochtend toch heen voor bloed onderzoek en heb het hem gegeven
Hij is ook geen voorstander van de vele entingen
Was van die epilepsie
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door