Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Nova2007
#3251292
Hallo
Bij onze Nova is lymfeklierkanker geconstateerd we geven nu Prednison en gaan morgen naar de natuurlijke dierenarts om behandeling met acupunctuur en kruiden te gaan starten. We willen ook starten met CBD olie maar welke sterkte en waar te bestellen? En hoeveel mogen we geven? En iemand resultaat?
Liefs van ons
Door Lizzy
#3251304
Nova2007 schreef:Hallo
Bij onze Nova is lymfeklierkanker geconstateerd we geven nu Prednison en gaan morgen naar de natuurlijke dierenarts om behandeling met acupunctuur en kruiden te gaan starten. We willen ook starten met CBD olie maar welke sterkte en waar te bestellen? En hoeveel mogen we geven? En iemand resultaat?
Liefs van ons
In de medische categorie lopen er twee topics over CBD olie bij lymfeklierkanker.
Door Nelleke43
#3293797
sella schreef:Je hond is op dm getest? (degeneratieve myopathie) Is nl wel de leeftijd van eerste klachten. En vroege diagnose kan je nog een hoop winnen.
De opmerking ik bemerk geen pijn doet dit mij opmerken.
Fijn dat hij opgewekter is.
Sella,
Op jouw bericht vorig jaar ben ik gericht gaan kijken naar Moos. Hij was niet getest. Ik had er nog nooit van gehoord. Enfin bij 2e dierenarts en na acupunctuur DNA test gedaan op DM. Bleek Moos lijder te zijn. Met de adviezen over bewegen en zwemmen door gegaan. Het ging heel snel achteruit en eind januari is hij ingeslapen.
Hoop dat fokkers hier op testen voordat ze fokken met honden.
Dank je wel om me toen opmerkzaam te maken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Door zurca
#3293818
Zijn er hier mensen die THC olie gebruiken? Ik kom het namelijk niet zo effe tegen in een webshop want naar wat ik lees mag dit niet zo verkocht worden.
Misschien dat hier iemand een adres weet? Mag via pb ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door