Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2897093
Ik heb nog een flesje puur oor. Flesje is al vrij lang geleden aangebroken, ik denk een klein jaar geleden. Ik kan geen houdbaarheidsdatum vinden en ik ben heel benieuwd hoe lang na openen ik het nog veilig gebruiken kan.
#2897106
Het is hoofdzakelijk alcohol, dus ook na openen nog erg lang te gebruiken. Het enige wat soms kan voorkomen is wat bezinksel, maar dan moet het wel heel lang staan c.q. dat de pipet er met vuil eraan in terug gezet is. De werking gaat in ieder geval niet verloren.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2897298
Oke, dank je wel!


Ik ben bijna zo ver dat ik iets in Oscars oren kan gaan doen. En dan is puur oor denk ik makkelijker (door het pipetje) en vriendelijker dan de cleaner die ik heb staan.
Door karenM
#2898320
Kaela schreef: Oke, dank je wel!


Ik ben bijna zo ver dat ik iets in Oscars oren kan gaan doen. En dan is puur oor denk ik makkelijker (door het pipetje) en vriendelijker dan de cleaner die ik heb staan.
Is het niet handiger eerst te beginnen met een beetje zonnebloemolie oid? Puur oor kan best prikkelend zijn, juist door de alcohol. Dan is olie veel zachter denk is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2898321
karenM schreef: Is het niet handiger eerst te beginnen met een beetje zonnebloemolie oid? Puur oor kan best prikkelend zijn, juist door de alcohol. Dan is olie veel zachter denk is.
Op zich een goede suggestie, dank je wel. Alleen zou het zo moeten zijn dat als mijn opbouw goed is, dat het niet erg is als het wat prikkelt. Ik ga er wel van uit dat de puur oor minder prikkelt dan de cleaner die ik heb, dus de cleaner vind ik dan wel iets te heftig.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door