Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Irta
#2795775
ja, had het gelezen, maar aangezien het daar dus niet bij staat en ze niet op mijn vraag reageren dacht ik ik vraag het hier ook maar, miss dat iemand het weet.
Door Roosjes3
#2795800
Ik denk er ook over om te bestellen. Maar als je alledrie die producten meeneemt (want ze klinken alledrie heel goed) is dat toch weer een flinke kluit geld...  :-X.
Nog meer mensen met ervaring misschien?
Gebruikersavatar
Door Irta
#2795806
Producten op alcoholische basis gebruik ik voor de honden niet meer nadat Tadej daar heel extreem op reageerde (heel sloom en extreem prikkelbaar. Alleen ik mocht nog maar in haar buurt komen. Ook keek ze heel raar uit haar ogen. En dat met een paar druppeltjes/dag :-X).
Door Lil
#2830262
o ik lees zelden in deze hoek.

Cayley kreeg dit voor haar atopie in periodes dat de spuiten niet voldoende hielpen en het hielp heel goed tegen de kriebels in het hooikoorts en het mijtenseizoen (dus in lente en herfst kreeg ze aller g free)
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3011136
Ik heb de kruidencapsules vorige maand aan onze poes gegeven, die erg last heeft van vlooienallergie. Was voor het eerst sinds jaren dat er weer vlooien waren, via een egeltje in de tuin (hele kleine bruine vlooien).
De capsules hielpen haar heel snel van de jeuk af, en alle korstjes waren na 5 dagen ook weg.
Ik had genoeg voor een weekje, gekregen van iemand die ze gebruikt bij haar hondje die veel allergieën heeft en waar het heel goed bij hielp.
Nu ga ik zelf ook een pot bestellen, ben echt heel erg tevreden over het resultaat.
Door tt-tjes
#3038342
Gittje schreef: Interessant topic!

Maar wel duur, waardoor ik mij spontaang afvraag welke van de aangebrachte producten het meest resultaat geeft.
ligt er ook aan hoe groot je hond is natuurlijk. Met een kleine hond volstaat 1 capsule per dag.
Door Behendige hovi
#3039660
Ik gebruik geen Aller G free? voor mijn hond. Maar wel de Scratch Free van de dierendokter, voor mijn hond als ze weer een periode heeft van allemaal jeuk en rode plekken op de buik.
Even een paar weken gebruiken en het is al een stuk beter. Langzaam afbouwen en dan hoef ik weer een tijd niks te geven.
Door Irish
#3041526
tt-tjes schreef: ligt er ook aan hoe groot je hond is natuurlijk. Met een kleine hond volstaat 1 capsule per dag.
Ik moest Kaat in haar top allergie tijd (hond van 25-26kg) er 8!! per dag geven.... Dus het kan zeker prijzig worden helaas.
Door Lil
#3049352
Irish schreef: Ik moest Kaat in haar top allergie tijd (hond van 25-26kg) er 8!! per dag geven.... Dus het kan zeker prijzig worden helaas.
Ik heb inderdaad ook een tijd 10 stuks en later 6 aan Cayley gegeven.

Liet het altijd door die mensen testen wat ze nodig had.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door