Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2713841
Zou iemand voor mij in volgorde en weken neer willen zetten hoe ik het best mijn puppenmans zou kunnen laten enten alsjeblieft.
Dan kan ik daarmee naar de da toe en vertellen hoe ik het wil.

Ik zou heel dankbaar zijn :)
Gebruikersavatar
Door kira
#2715558
Ook ik zou zeggen titeren. Ik heb op bijna zeven weken en op tien weken getiterd. Ik ga over twee weken weer. Dit omdat de parvo flink gedaald was en de enting dan waarschijnlijk aanslaat. Dus eerst weer een titer en dan beslissen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2715648
kira schreef: Ook ik zou zeggen titeren. Ik heb op bijna zeven weken en op tien weken getiterd. Ik ga over twee weken weer. Dit omdat de parvo flink gedaald was en de enting dan waarschijnlijk aanslaat. Dus eerst weer een titer en dan beslissen.
Ik ben benieuwd, hier was het plan ook vaccineren als parvo laag was, maar Patsy had ondertussen zichzelf gevaccineerd....
#2715882
*Dorothea* schreef: Ik ben benieuwd, hier was het plan ook vaccineren als parvo laag was, maar Patsy had ondertussen zichzelf gevaccineerd....
Hoe heeft ze dat gedaan denk je? Contact met een drager oid?
Gebruikersavatar
Door kira
#2722759
*Dorothea* schreef: Ik ben benieuwd, hier was het plan ook vaccineren als parvo laag was, maar Patsy had ondertussen zichzelf gevaccineerd....
Ik ben ook benieuwd, met name omdat Grote Beer zichzelf in het verleden ook een keer hebben gevaccineerd en wel tegen Hondenziekte. Als de Parvo overigens nu wel hoger zou zijn laat ik enten, de andere twee ziektes waren nl al weg. Als ze zich zelf tegen Parvo heeft gevaccineerd zal die naar ik verwacht voorlopig ook niet meer verdwijnen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door