Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door de redder
#2717999
Mijn...g.d ...een dierenarts die zegt verstand te hebben en dan jou royal canin aansmeren?

Ik zat gisteren toevallig te lezen dat die dierlijke bijprodukten in dat merk het pure vermalen kippenveren zijn.
Tel uit je winst. Je dierenarts zal wel betaald krijgen door die fabrikant.

Ik zit vaak mensen uit belgië in te lichten waar ze kvv kunnen halen en kunnen bestellen.

Vergeet dat brokken compleet zijn. Dat zijn sprookjes.

Enfin, je zegt het al zelf dat je voor je volgende hond kvv gaat gebruiken.
Heel fijn om te lezen, als je wat wilt weten welke kvv ik bedoel stuur je me maar een pb.

Wat vers doet met een hond?  Kijk deze 2, de dobberman eet tinlo en glimt als een spiegel (zie je niet op de foto) en mijn dalmatier heeft grijze stippen...tenminste dat lijkt het. Het zijn zwarte stippen die glimmen  :D

Maar nog een voordel met vers het zijn niet van die dikmakers en dat zie je ook aan haar, ze is gespierd.

Zo weer even genoeg......:D
Door miekjevdv
#2718063
@  de redder: Allereerst bedankt voor de informatie. Ik ga morgen of dit weekend zijn nieuwe menu in elkaar puzzelen.
Ik heb ondertussen 2 dierenzaken gevonden die dicht bij mij in de buurt zijn. De 1ste is op 20 minuten rijden en die heeft Tinlo en Alaska in huis. De 2de is op 30 minuten rijden en brengt voor een zeer kleine vergoeding ook alles naar huis, en die verkoopt: Haaks Barf, tinlo, Carnibest voeding, Barf kiezebrinkmixen, Carnivoer voeding, Farm food fresh, Alaska Dogfood kvv, Smuldier voeding kvv, Energique kvv. Dus keuze genoeg denk ik. Misschien dat ik later zelf alles ga samenstellen, maar ik wil eerst weten hoe hij het doet op KVV.

Van mijn dierenarts ben ik zeer tevreden. Hij heeft ook alles gedaan om mijn hond erdoor te halen. Ik heb hem zelfs verschillende keren 's nachts opgebeld en we zijn er ook 2 keer 's nachts geweest zonder dat ik moest betalen. Wij waren 1 van zijn eerste klanten toen hij begon (toen hadden we alleen nog maar katten). En ik krijg er altijd een zeer duidelijk uitleg.
Maar van voeding is  hij niet zo op de hoogte, wat ik wel kan begrijpen. Maar toen ik er de laatste keer was om mijn hond zijn bloed uitslag te gaan ophalen sprak hij wel over het zelf samenstellen van voeding (maar hij vertrok toen juist op vakantie). Dus ik denk dat hij er niets op zal tegen hebben dat ik begin met KVV, hij heeft er gewoon geen ervaring mee. Daarom dat ik hem ook op de hoogt ga houden dat ik begonnen ben met KVV. Zo kan hij andere klanten ook verder helpen. Nu maandag is hij terug uit vakantie en dan ga ik naar hem alles te bespreken, zodat hij toch ook op de hoogte blijft.
Door BAC
#2718187
Kan goed zijn dat je tevreden bent hoor, dat ben ik ook over mijn DA. Alleen ik bespreek geen voeding met ze, daar slaan ze bij mij alle planken mis mee, hoe goed ze ook aangeschreven staan in Nederland.
Door TijgerPuck
#2759897
Even tussendoor...Groene Os Spiersupport en PUUR Spieropbouw zijn niet hetzelfde.
Je moet overigens wel oppassen met Magenesium en dat zit er vaak in.

Ik zou ook voor de Doils gaan en zeker icm KVV Succes
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door