Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2612754
tooske62 schreef: Hallo, ik ben dus 'op zoek' voor mijn Jack-a-Teck.
Ze heeft dubbel kromme poten en loopt steeds vaker mank.
Eindelijk vond ik een goed 'gesprek' over het al-dan-niet geven van doils e.d. maar bijna aan het eind staat iets over een nieuw middel......
En nu ben ik natuurlijk verschrikkelijk nieuwsgierig.
Mijn da wijst doils trouwens resoluut af, vond ik op zich erg vreemd maar volgens haar kan ik dan net zo goed becel voeren ofzo.
Ik wacht nog even 'het nieuwe middel' af en anders ga ik doils en gluco/chondro bestellen.
WAT EEN ONZIN!!! Pff welke dierenarts is dat dan? Nou in ieder geval 1 die zich niet verdiept in producten. De werking van Doils en omega 3 algemeen is al lang en breed bewezen!!!
Door Irish
#2612913
@Senta: Interessant van die drops! Ik ga het denk ik ook overwegen voor Ivan zijn chronische biceps/pees ontsteking in zijn schouder.. Of is het meer voor gewrichten bedoelt?
Laatst gewijzigd door Irish op di 26 feb 2013, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BAC
#2612927
Irish schreef: @Senta: Interessant van die drops! Ik ga het denk ik ook overwegen voor Ivan zijn chronische biceps/pees ontsteking in zijn schouder.. Of is het meer voor gewrichten bedoelt?
Als ik jou was zou ik gewoon contact opnemen hierover, je verhaal voorleggen en daan zegt zij wel wat voro middel geschikt is, kan namelijk een heel ander middel zijn! (Ze doen ook fythotherapie)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door