Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#2608070
TijgerPuck, ik heb misschien een rare vraag.
Heb jij enige binding met PUUR of gezonddier.nl ?
Als ik jou berichten naga, komen beide namelijk in bijna elk bericht van je voor ....
Niet vervelend bedoeld, maar het begon me gewoon op te vallen  ;)
#2608276
Nee hoor helemaal niet. Ik gebruik hun producten wel heel veel.
Ik bestel de producten bij gezonddier en verder niks  :)
Ik heb wel heel lang in dierenspeciaalzaken gewerkt in het verleden en toen veel goede ervaringen opgedaan met hun producten.
Ik geef mijn honden en kat Carnivoer en suppleer doils en Puur producten bij. Maar dat is ook omdat er verder niet veel andere merken zijn.
Wat ik zelf eigenlijk nog prettiger vind is dat zij ook Europees goedgekeurd zijn dus dat geeft wat meer zekerheid over de producten vind ik.
Ben ook een keer bij een symposium van hun geweest met erwin, Tannetje en nog meer. Erg leuk ook  :)
Misschien wel een idee om bij hun te solliciteren haha  :D
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2608319
Dank je TijgerPuck, ik ga eens kijken  :) Hij doet het erg goed op de Novacam dus zou daar niet zomaar mee durven te stoppen, maar misschien is het wel iets om over na te denken.
Door kimber
#2608357
Ik heb inmiddels al even lekker ingeslagen... :D

Afbeelding

Dan kan ik ook weer even vooruit ;)

Ben vandaag precies drie weken bezig met de Doils Joint en twee weken met Puur Glucosamine Compleet.
Op zich merk ik nog niet echt veel maar dat kan natuurlijk ook nog niet daarvoor ben ik nog te kort bezig ermee.
Alleen de ontlasting is niet zo heel goed, ik zit daardoor ook nog niet op de volledige dosis van de Doils Joint.
Vaak is de ontlasting zwart en glimmend van kleur en zacht.
Ik zit nu op een halve dosering en ga dat langzaam verder opbouwen.
Door BAC
#2608927
Wat goed zeg dat jullie net zo enthousiast zijn als ik :biggrin2: Deze combie is echt super.

De een kan in een x de volle lading geven, de ander moet voorzichtig opbouwen, mijn hond raakte aan de race van Groene Os, en echt...dat is troep als je het vergelijkt met de Puur Natuur. Zit calcium in waar ze niets mee kunnen, geen kruiden die ontstekingsremmend werken, onnatuurlijk vitamine C, allemaal zaken die voor mij doorslaggevend waren dit niet meer te geven.

Ik ben trouwens sinds begin januari met een nieuw middel gestart waarmee ik echt verbluffend resultaat heb bereikt....Bij een hond die maar niet herstelde van een LPC operatie. Een half jaar heeft het geduurd, ik dacht op een gegeven moment dat ik hiermee moest leren leven.

Ik weet niet of dit het geschikte topic dr voor is om mijn ervaring te delen, maar doe het graag als daar behoefte naar is.
Het is een natuurlijke pijnstiller die de doorbloeding van de pezen, banden regelt, inzetbaar bij onmiddellijke kreupelheid, start kreupelheid en smerign van de gewrichten.
Mijn hond kan sinds ik dat middel geef..........................................Echt alles weer. :o
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2609003
kimber schreef: Ik heb inmiddels al even lekker ingeslagen... :D

Afbeelding

Dan kan ik ook weer even vooruit ;)

Ben vandaag precies drie weken bezig met de Doils Joint en twee weken met Puur Glucosamine Compleet.
Op zich merk ik nog niet echt veel maar dat kan natuurlijk ook nog niet daarvoor ben ik nog te kort bezig ermee.
Alleen de ontlasting is niet zo heel goed, ik zit daardoor ook nog niet op de volledige dosis van de Doils Joint.
Vaak is de ontlasting zwart en glimmend van kleur en zacht.
Ik zit nu op een halve dosering en ga dat langzaam verder opbouwen.
Lijkt mijn aanrecht wel :) Sinds bruut is geopereerd aan LPC en ze beginnende arthrose hebben geconstateerd, is dit dagelijkse kost en sinds dien geen pijn meer en normaal lopen, rennen en spelen.

echt wereldspul ;)
Door kimber
#2609424
Senta schreef: Wat goed zeg dat jullie net zo enthousiast zijn als ik :biggrin2: Deze combie is echt super.

De een kan in een x de volle lading geven, de ander moet voorzichtig opbouwen, mijn hond raakte aan de race van Groene Os, en echt...dat is troep als je het vergelijkt met de Puur Natuur. Zit calcium in waar ze niets mee kunnen, geen kruiden die ontstekingsremmend werken, onnatuurlijk vitamine C, allemaal zaken die voor mij doorslaggevend waren dit niet meer te geven.

Ik ben trouwens sinds begin januari met een nieuw middel gestart waarmee ik echt verbluffend resultaat heb bereikt....Bij een hond die maar niet herstelde van een LPC operatie. Een half jaar heeft het geduurd, ik dacht op een gegeven moment dat ik hiermee moest leren leven.

Ik weet niet of dit het geschikte topic dr voor is om mijn ervaring te delen, maar doe het graag als daar behoefte naar is.
Het is een natuurlijke pijnstiller die de doorbloeding van de pezen, banden regelt, inzetbaar bij onmiddellijke kreupelheid, start kreupelheid en smerign van de gewrichten.
Mijn hond kan sinds ik dat middel geef..........................................Echt alles weer. :o

Tuurlijk mag je je ervaring hier delen Senta :)
Ook ik ben benieuwd met wat voor nieuw middel je gestart bent!
Geef je dit middel naast de Doils en Glucosamine of in plaats van?
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2609724
kimber schreef: Wat een geweldige foto in jouw onderschrift Gonnie :)
Wat goed om te lezen dat jouw hond ook goede ervaringen heeft met Doils en Puur Glucosamine.
Dank je wel ;)

Ik gebruik het nu bijna 1 jaar dagelijks en ben echt zeer tevreden met beide producten. En gemiddeld doe ik 3 maanden met een fles. Het is duur maar goed Bruut doet het er goed op en dat is het belangrijkste.
Door tooske62
#2611136
Hallo, ik ben dus 'op zoek' voor mijn Jack-a-Teck.
Ze heeft dubbel kromme poten en loopt steeds vaker mank.
Eindelijk vond ik een goed 'gesprek' over het al-dan-niet geven van doils e.d. maar bijna aan het eind staat iets over een nieuw middel......
En nu ben ik natuurlijk verschrikkelijk nieuwsgierig.
Mijn da wijst doils trouwens resoluut af, vond ik op zich erg vreemd maar volgens haar kan ik dan net zo goed becel voeren ofzo.
Ik wacht nog even 'het nieuwe middel' af en anders ga ik doils en gluco/chondro bestellen.
Door BAC
#2611149
Ik kreeg wat PBtjes over dat "nieuwe middel" waar ik zo'n goede ervaring mee heb en zal mijn ervaring vertellen.

Middel heet Flexy Drops
En is te koop bij http://www.dierendokter.nl
ik gebruik het samen met de pijnstiller Yucca Intensive ook daar verkrijgbaar.

Mijn hond is eind augustus 2012 geopereerd en leek maar niet te herstellen, ze bleef maar problemen houden en kon erg weinig. Ik had de moed al opgegeven en was bang dat dit het nu was :-\ Ze kon maar weinig, een verkeerde beweging en altijd maar start kreupel.

Ik heb die middelen besteld iom de eigenaar van die site, en toeval of niet maar toen ze dat middel kreeg
(Flexy Drops) is ze pijlsnel bergopwaards gegaan.
Het eerste wat verdween was de start kreupelheid.

Daarna merkte ik dat ze niet meer achter mij sjokte, maar voor mij liep! Hoe snel wen je dr aan dat een hond altidj maar achter je aan sjokt, en hoe sta je te kijken dat je hond ineens voorwaards wordt en vooruit wilt???? Ik wist niet wat ik zag en gaf de sneeuw de schuld. Want ja net in die periode lag dr een dik pak sneeuw, iets waar ze tot een maand geleden beslist niet in kon lopen zonder mank te worden.

En ja je geeft maar 4 druppels per dag , in acute situaties om het kwartier daarna afbouwen naar een onderhoudsdosering, je kunt het dus heel goed toepassen bv na een wandeling of als je denkt dat het niet helemaal goed gaat.

Binnen 2 weken kon ze weer los (Iets wat ik al lang al had opgegeven) en deed ze alles weer. Rennen, spelen, incourante bewegingen, alles. Ze werd nog 1x mank, toen ben ik het om het kwartier gaan geven en toen schrok ik echt heel erg, want het verergerde. Ook ben ik ook de Yukka gaan inzetten (Pijnstiller en ontstekingsremmend)

Maar.....Flexy drops is homeopatisch, dus het was een beginsverergering. En die had ze!!

Ze is binnen 3 dagen weer hersteld en kon met gemak anderhalf uur weer alles doen. Ik wist echt niet wat ik zag en heb dr echt geen verklaring voor. Alleen dat het sinds dat middel echt niet een beetje beter gaat maar super gaat!
Nogmaals, ik ben dus enorm blij met dit middel, en zie dat ze dr enorm op reageerd, beter dan ik dr ooit op een middel heb zien reageren. Het is breed inzetbaar en ook daar maken we nu dubbel profijt van

Ze heeft een half jaar niets gemogen dus moet weer leren bewegen, en dat doet ze! logisch gevolg is spierpijn, en laat dit middel hier nu enorm voor werken!
Door tooske62
#2611359
:) dank je voor je reactie.
Ik zal eens even kijken of dit iets is voor mijn teckel.
Met al die voors en tegen ben ik het spoor een beetje bijster.
Het lijkt af en toe wel Russisch Roulette, je weet gewoon niet wat wel en wat niet werkt.
Door BAC
#2611413
Leuk zeg dat jullie zo enthousiast zijn baadt het niet schaadt het niet, en duur is het ook niet als je kijkt naar de andere producten.

Ik ben echt heel erg benieuwd want verder lees je maar heel weinig over dit product, ik heb het toen besteld omdat ik al jaren geleden al eens een zeer goede ervaring met die site heb gehad (Hun producten) en je gewoon ene hele goede geheel vrijblijvende begeleiding krijgt.

Ben heel erg benieuwd zou toch top zijn als het zou helpen bij de start kreupelheid????
En als je twijfeld zoals in het geval van Tooske, dan zou ik dr gewoon eens opbellen en je verhaal vertellen
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door