Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2563703
Hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik schop de vraag maar weer even omhoog. Het is voor iemand op het Italiaanse forum, zij heeft een hond met demodex, een jonge hond van 9 maanden. De hond is al sinds een tijdje op rauw gezet, er zit al verbetering in de situatie, maar het is nog niet helemaal onder controle. Nu wil zij graag de chlorella inzetten.
Ik heb zelf geen enkele ervaring met Chlorella of algen in het algemeen, en weet dus niet welke de benodigde dosis zou mogen zijn in dit geval. Ik heb wel al het een en ander gevonden in de verschillende topics, eventueel geef ik die tips door. Maar blijft de vraag over de Wild Blue Green (ken ik al helemaal niet), zou dit produkt gegeven mogen worden tegelijk met de Chlorella en in welke dosis, of is het beter eerst een Chlorella kuur te doen, en pas na een rust periode de Wild Blue Green in te zetten?

Heel hartelijk dank alvast voor jullie tips!

(Mogen Chlorella en Klamath (Wild Blue-Green alg) tesamen worden gegeven? Of is het beter eerst een tijd een kuur te doen met het één, bijvoorbeeld Chlorella en later het af te wisselen met het andere produkt?

En nog een vraagje: het zijn geen pillen Chlorella, maar capsules. Hoeveel zou daarvan gegeven moeten worden per dag voor een hond van 9 maanden, Golden?
Het betreft een hond met Demodex.)
Laatst gewijzigd door Annemarie Rijnveld op za 12 jan 2013, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#2568743
Het enige wat ik weet van chlorella is dat je begint met een lage dosering en deze opbouwt.
De andere producten die je noemt ken ik niet.
Meestal ( die van Bloem in ieder geval wel ) zit er een bijsluiter bij het product daarop kan je lezen hoeveel je mag geven.
#2569012
ulla schreef: Het enige wat ik weet van chlorella is dat je begint met een lage dosering en deze opbouwt.
De andere producten die je noemt ken ik niet.
Meestal ( die van Bloem in ieder geval wel ) zit er een bijsluiter bij het product daarop kan je lezen hoeveel je mag geven.
Ik ben bang dat niemand hier Klamath kent. Ik ga de info die ik in de topics over Chlorella gevonden heb doorgeven.
Dank je voor de reactie, @Ulla.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door