Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door KingCharlie
#2448930
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag voor Charlie Spirulina gekocht, maar hoe kan ik daar het beste mee beginnen? En op de verpakking staat voor honden tussen 10 en 20 kilo 1 à 2 tabletten per dag. Ik dacht te beginnen met een half tabletje, aangezien hij nogal gevoelige maag en darmen heeft. Of is dit niet nodig?

En wanneer kan ik dat tabletje best geven? Voor of na de maaltijd, of maakt dat niet uit? En kan ik zijn dagelijkse dosis in 1 keer geven, of beter verdeeld over de dag?

Je ziet het, veeeel vragen  ;D
Gebruikersavatar
Door nova
#2449088
Ik zou idd beginnen met  een half of hooguit een heel tabl per dag en niet meer. En pas als dat een weekje goed gaat, dan kun je de dosis verhogen.
Mijn honden gingen in het begin behoorlijk aan de race van een weinig spirulina. Nu zijn ze er inmiddels aan gewend en krijgen 2 volle  maatlepels per dag en het doet ze niks.  Een maatlepel is hier een  grote theelepel,  maar kleiner dan een paplepel . Ik geef  in poedervorm  en strooi dit over hun vlees.

Barfplaats wordt gesponsord door