Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2375676
zurca schreef: Weet iemand misschien of, en zo ja hoelang, een flesje Puur schijnzwanger nog houdbaar is na opening?
Dat staat op alcohol, dus zolang dat niet vervuild wordt door pipetten oid blijft het ook geopend nog wel goed tot aan de "normale" datum. Maar goed, ook die normale datum staat er alleen op omdat het moet, maar daar hoef je je bij dit soort producten niet al teveel van aan te trekken.
Door zurca
#2375683
Angelique schreef: Dat staat op alcohol, dus zolang dat niet vervuild wordt door pipetten oid blijft het ook geopend nog wel goed tot aan de "normale" datum. Maar goed, ook die normale datum staat er alleen op omdat het moet, maar daar hoef je je bij dit soort producten niet al teveel van aan te trekken.
Oh bedankt Angelique! Dan ga ik gewoon een nieuw flesje open maken...
Ziggy is schijnzwanger en ik geef haar nu vanaf eerste dag loopsheid al druppels. Dit keer geen centje last gehad na de drama's van vorige keer. Maar het flesje is nu echt zo goed als leeg en "us bin zunig" hoopte geen nieuwe aan te hoeven breken ::) :-[ Maargoed, ze eet momenteel slechter dus ik draai zo gelijk de nieuwe fles open :P
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door