Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#278157
ik merk de laatste tijd, dat beide honden geregeld van de citroengeranium snoepen. Meestal tegen etenstijd?
vinden ze dit nu zo lekker, dat ding stinkt vreselijk (goed tegen de muggen) en kan het geen kwaad???
Door fritz
#278325
Ik heb ff gegoogeld en daarbij niet kunnen vinden dat ze giftig zijn, echter ik zou heb toch maar wel wat hoger zetten
Gebruikersavatar
Door chooky
#278335
Ik vond net dat de citroengeranium de eigenschap heeft om zware metalen en verontreinigingen op te nemen uit de grond waar hij op groeit, hij maakt de grond schoon als het ware.
Dat kan een nadeel zijn natuurlijk, als je honden dit eten (afhankelijk van de zware metalen die de plant heeft kunnen opnemen, of ze in de grond zaten überhaupt). maar wellicht heeft het kruid dezelfde werking (schoonmaken) wanneer die door mensen/honden gegeten wordt?
Door avalon
#278778
Avalon heeft er ook wel eens een paar kaal gevreten, of het haar goed gedaan heeft geen idee, volgens mij vond ze het wel lekker. Ze heeft er niets aan overgehouden. Maar ik zet ze niet meer binnen haar bereik, stel dat ze er wel wat van kunnen krijgen. Voorkomen is beter dan blussen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door