Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2270169
conleeuw schreef: bah wat eng, ik zou ook mac donnalds voor honden proberen als het moet hoor, kuipjes, bom vol met smaak en geurstoffen, en het is vochtig, dat willen ze vaak wel eten, ik weet, chemische troep, maar wat jij schrijf, liever iets dan niets, ik heb zelfs kattenvoer in kuipjes gebruikt, ruikt nog sterker, foei connie, maar nood leert bidden zegt mijn moeder altijd, sterkte ermee, ik vindt het altijd eng als een oudere hond niet eet, en zeker als ze al een beetje kwakkelen zijn,  :-* :bigarmhug:
Nou dat is zo hoor, ik zag Sita in een paar dagen tijd echt broodmager worden. En dan kunnen sommige mensen heel makkelijk hatelijke opmerkingen plaatsen over het feit dat ik haar toen bami voerde, maar zonder dat was ze er absoluut aan onder door gegaan.
Door conleeuw
#2270189
*Dorothea* schreef: Nou dat is zo hoor, ik zag Sita in een paar dagen tijd echt broodmager worden. En dan kunnen sommige mensen heel makkelijk hatelijke opmerkingen plaatsen over het feit dat ik haar toen bami voerde, maar zonder dat was ze er absoluut aan onder door gegaan.
op zo'n moment zijn er geen regels, alleen de regel van:  als ze eet, dan is het goed voor haar  ;)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2270265
conleeuw schreef: bah wat eng, ik zou ook mac donnalds voor honden proberen als het moet hoor, kuipjes, bom vol met smaak en geurstoffen, en het is vochtig, dat willen ze vaak wel eten, ik weet, chemische troep, maar wat jij schrijf, liever iets dan niets, ik heb zelfs kattenvoer in kuipjes gebruikt, ruikt nog sterker, foei connie, maar nood leert bidden zegt mijn moeder altijd, sterkte ermee, ik vindt het altijd eng als een oudere hond niet eet, en zeker als ze al een beetje kwakkelen zijn,  :-* :bigarmhug:
Ik vind het ook eng. Er gaat echt niets meer in. Heb alle foute junk food, bouillon, karnemelk, koekjes, blikjes gehad inmiddels. Ze wil echt niets.
Het stomme is, dat ze de Rimadyl nog steeds wel wil eten, na wat nadenken. Dan is er vanavond ook nog een half fout koekje achteraan gegaan, maar that's it. Verder is ze rustig, slaapt en heeft inmiddels moeite met vaste poot aan de grond houden als ze 10 rondjes draait om te plassen.  :'(

Niet gek, er is inmiddels ruim een week bijna geen eten ingegaan.
Morgen naar de da en daar hoop ik nog op een laatste strohalm. Ben wel heel realistisch, het is en blijft een (behoorlijk verzwakte) oude taart inmiddels.

Maar goed, hopen op een wonder mag nog steeds, nietwaar?  :-\
Door conleeuw
#2270302
joh, ik hoop maar dat iets werkt, misschien kan de da nog iets er in jassen wat haar eetlust zou opwekken, kijk, het wegvallen van eetlust gaat zelde zomaar zonder oorzaak, maar stel dat ze al een paar dagen niet eet en daardoor blijft het zo omdat ze zich daardoor niet goed voelt, zou toch wel zonde zijn als ze dan daardoor niet zou herstellen, dus, ik hoop, en duim en ga er van uit dat de dierenarts een oplossing te bieden heeft, nogmaals sterkte en een dikke knuffel voor de oude dame :-*
Door Cathelijn
#2270684
Floor heeft ook nog astronautenvoer gehad. Dat is een tube met een voeding is een soort gel vorm, heel geconcentreerd. Ik heb dat toen gegeven zodat ze nog wat voedingsstoffen binnen kreeg.
Sterkte Sas  :-*
Door Connys
#2271552
Ik had ooit een doodzieke Berner die niks meer wilde eten, toen ben ik stukken kip en runderlappen in een koekepan gaan grillen, daar heeft ze het nog heel lang op gedaan. Heel veel sterkte ermee!.
Sorry......bericht in de bar te laat gezien!! :-[ :'(
Laatst gewijzigd door Connys op ma 27 feb 2012, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door