Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#278424
Hydrotherapie wekt goed voor spieren en gewrichten. Het is onbelaste beweging.
Als er wervels scheef zitten moeten die eenvoudigweg rechtgezet worden. Dan werkt het snelst.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#278426
Ik ben wel weer erg kort van stof.
Op zich kan hydrotherapie wel goede ondersteuning bieden bij rugproblemen. Want de pijn komt ook voor een deel door verkramping van de spieren. En dat kan er weer voor zorgen dat de wervels weer scheef gaan zitten. Het vult elkaar aan, zullen we maar zeggen.
Door Ine
#279937
Hitam schreef: Truus?!? Of was ze een weekendje weg?
Nee, verdriet in de buurt. Zal wel veel bij de ouders van die overleden jongen zitten!
Door avalon
#280251
Dit weekend was ze toch weg ??? Ze waren toch hun trouwdag vieren ???

Ze zitten in centerparcs omdat ze 35 jaar getrouwd zijn.
Laatst gewijzigd door avalon op za 12 mar 2005, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#280256
avalon schreef: Dit weekend was ze toch weg ??? Ze waren toch hun trouwdag vieren ???

Ze zitten in centerparcs omdat ze 35 jaar getrouwd zijn.
Oeps, is dat zo? Ze is al zo'n tijd niet meer geweest! :-\
Door tieneke
#280346
avalon schreef: Dit weekend was ze toch weg ??? Ze waren toch hun trouwdag vieren ???

Ze zitten in centerparcs omdat ze 35 jaar getrouwd zijn.
Klopt als een zwerende vinger ;)
Door Truus
#283056
Timo heeft nu geen medicijnen meer. Hij springt ook weer op de bank als we er niet vlug genoeg bij zijn.
Eigenlijk mag hij het niet en moeten we hem optillen.
Ik hoop dat het geen kwaad kan. Moet ik nu z'n gang laten gaan? Of toch een loopplankje ;D
We willen natuurlijk geen overbelasting. Maar hij heeft denk ik geen pijn meer.
Door Truus
#283080
Lupa schreef: ik zag dat Tika wat stram liep anders dan anders, als of ze nogsteeds pijn had, het voelde voor me dus niet goed, ik ben smiddags naar tannetje geweest 9en geloof me ik had niks met acopuntuur) en s'avonds lag Tika boven op zolder heerlijk te rollenbollen zoals ze altijd doet als ze gelukkig is
Dat klinkt wel heel goed ! Ik wacht nog even af omdat hij nu geen medicijnen meer heeft en ga even kijken hoe het verder gaat. Het is wel een optie natuurlijk.
Timo wil wel weer zelf springen, wat hij voorheen echt niet meer kon.
Door Truus
#285516
luca schreef: Geef hem maar een dikke knuffel :-*
Zal ik doen :-* :D
Hij springt weer over een boomstammetje wat hij een paar weken geleden echt niet meer kon. Harry beurt hem wel zoveel mogelijk op...b.v. in de auto. Timo blijft nu echt stilstaan als Harry dit doet....hoelang Harry dit optillen volhoud...weet ik niet ;) ;D Wel heel lief en bezorgt en misschien ook wel goed voordat hij het weer krijgt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door