Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door gonny
#276488
[quote="Truus"]
Timo heeft een beginnende hernia. Hij heeft een injectie gehad die de ontsteking doet remmen en het vocht ruimt, zodat de pijn en de druk op het zenuwweefsel afneemt. Binnen 48 uur moet de pijn weg zijn. Woensdag moeten we bellen. Ook heeft hij Rimadyl gekregen.
Homeopatische medicijnen heeft hij wel maar is er niet in thuis.
Zou ik nu ook kunnen beginnen met Arnica? Of weet iemand een andere oplossing ?

[/quote]beterschap!! :-*
Door Truus
#276499
[quote="Lupa"]
ach wat erg!!!!!
waarom hebje pijn stillers gekrijgen????
op de website van atjo staat ook op dat beter is geen pijn stllers te gebruiken bij hernia
[/quote]
Ik ben ook van mening dat het beter is, dit niet tegeven :-\.
En homeopatisch?
Door Truus
#276501
Sunshine schreef: Sterkte Truus :-*Geef Timo maar een voorzichtige knuffel van mij. En beterschap natuurlijk. :-*
Ik zal het zo doen hoor :D Hij was wel heel stoer ondanks dat het pijn deed bij de D.A.
Bedankt en jij ook Moos!
Door Helen
#276503
O nee, wat erg voor kleine Timo.....Nou je bent er in ieder geval goed op tijd bij toch?

Zit er bij jou in de buurt niet een zwembad voor honden Truus? Niets is beter dan onbelaste beweging.
Hoe is het met Timo's gewicht gesteld de laatste tijd? Lukt het om de kleine vreetschuur ( ;D)op gewicht te houden?

Sterkte en heel veel beterschap :-*
Door Francisca
#276506
Truus schreef: Ik zal het zo doen hoor :D Hij was wel heel stoer ondanks dat het pijn deed bij de D.A.
Bedankt en jij ook Moos!


Terrier hè? ;)
Door Truus
#276508
Helen schreef: O nee, wat erg voor kleine Timo.....Nou je bent er in ieder geval goed op tijd bij toch?

Zit er bij jou in de buurt niet een zwembad voor honden Truus? Niets is beter dan onbelaste beweging.
Hoe is het met Timo's gewicht gesteld de laatste tijd? Lukt het om de kleine vreetschuur ( ;D)op gewicht te houden?

Sterkte en heel veel beterschap :-*
Nee we hebben geen zwembad in de buurt voor honden, timo is trouwens geen echte zwemliefhebber en....ja deze vreetschuur moet ook afvallen. ;) ;D Hij krijgt dus nog minder dan hij al had.
Hij wilde weer brokken aansmeren en ik zal de volgende keer eens een uitdraai meenemen want deze D.A. weet niet wat versvlees inhoudt, de zakken gaan als broodjes van de plank :-\.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door