Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2280833
Medicijnen zijn binnen. Ze heeft deze 1,5 uur geleden gekregen. En net plast ze, in 3 etappes, gewoon ongeveer200ml  :D
Daar bleef het even bij en ik weet dat ze nog niet leeg is, maar die plusminus 200 zijn er vast uit!!  :D

Kan de hele wereld wel zoenen, een groot deel van m'n wereld heeft die portie al gehad; Boon en Liz. Ze moeten wel gedacht hebben ''nu is ze helemaal gek geworden''  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2281013
En nu in 1 keer een grote  :D (koste wat moeite want Liz wil maar een ding met regen en dat is naar binnen. Na die grote plas ben ik dan ook direct met haar naar huis gerend  :biggrin2: )
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op wo 07 mar 2012, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2281717
Gelukkig bleef het niet bij die 2 grote plassen! Alsof ze emmertjes aan het leeggieten was  :D Op een gegeven moment hoield dat wel op, want ja; ook Liz is een keer leeg  :D
Maar een aantal uur later uitlaten leverde weer normale plasjes op.

Och mensen inderdaad; wat kan je bij zijn met een grote plas  :D Ik kwam op m'n werk binnen met de mededeling; ''onze hond plast weer''  :D (had ff niet gezien dat er familiebezoek was  :-[  :biggrin2:  )

We zijn er nog niet natuurlijk, maar achach; ze plast!!  :D
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2281798
Inge en Bono schreef: Gelukkig bleef het niet bij die 2 grote plassen! Alsof ze emmertjes aan het leeggieten was  :D Op een gegeven moment hoield dat wel op, want ja; ook Liz is een keer leeg  :D
Maar een aantal uur later uitlaten leverde weer normale plasjes op.

Och mensen inderdaad; wat kan je bij zijn met een grote plas  :D Ik kwam op m'n werk binnen met de mededeling; ''onze hond plast weer''  :D (had ff niet gezien dat er familiebezoek was  :-[  :biggrin2:  )

We zijn er nog niet natuurlijk, maar achach; ze plast!!  :D
YES wat een goed nieuws!!!!!!!

Duimen blijven nog wel draaien dat het goed blijft gaan  :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2282052
  :-*

Pfoe, ook vandaag wordt er normaal geplast  :D (was toch nog even bang dat het eenmalig(qua dag) zou zijn)

Vanochtend weer met de Wagenrenk gebeld; idd alleen deze medicatie blijven geven, voor de aankomende 3 weken. Dus geen valium erbij en we hoeven ook niet naar Wageningen vandaag
Over 3 weken weer contact hoe het gaat en wat we met deze medicatie doen..... En natuurlijk; waar komt dit vandaan?

Volgende update dus pas over 3 weken (sprak zij weer helemaal optimistisch)  :D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2283073
Thnx!!  :-*
Foei wat een opluchting  :D Nou, ik kan er komende 1,5 week met m'n neus bovenop staan; ik ben vrij.
Het vantevoren geplande vrije weekje, komt nou wel heel goed uit; ik ben helemaal afgedraaid van de onderbroken nachten om Liz d'r blaas af te tappen en daarbij de vroege diensten, laat-vroege diensten enz.

Ik merk nu pas dat 't wel z'n tol ge-eist heeft  :-[ Ach ja; ik ben ook geen 20 meer  ;D
Ik zie er uit alsof ik te zwaar gefeest heb.... was het maar zo'n feest  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door