Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#276109
essie schreef: Wat ik dan zo jammer van de dierenarts vind is dat ze gelijk haar oordeel heeft. Het is dat ik het botje heb meegenomen en is goed heb bestudeerd anders had hij dus niet meer op botten mogen knagen.
Zover was ik al bijna.
Nu doe ik nog even rustig aan met hem (voor als er toch iets beschadigd is ofzo) en volgende week gaat hij gewoon weer aan de botten
Goed zo! En begin desnoods gewoon weer overnieuw: met kippennekken. Gewoon, om zelf weer zelfvertrouwen te krijgen.
Door essie
#276145
Eigenlijk is het meer voor het zelfvertrouwen van mijn vriend ;D, ik zou hem nu wel weer bot willen geven.

Hij was voor dit incident al zover dat hij ook al ribben en kippenpoten gaf aan de honden als ik aan het werk was, maar dat is nu dus weer over. Maar dat maakt niet zoveel uit, al was het wel makkelijk.
Door Eidos
#276937
essie schreef: Eigenlijk is het meer voor het zelfvertrouwen van mijn vriend ;D, ik zou hem nu wel weer bot willen geven.

Hij was voor dit incident al zover dat hij ook al ribben en kippenpoten gaf aan de honden als ik aan het werk was, maar dat is nu dus weer over. Maar dat maakt niet zoveel uit, al was het wel makkelijk.

Ja mannen kunnen soms echte watjes zijn wat sommige dingen betreft ;) ;D. Kan me wel voorstellen dat jullie vreselijk geschrokken zijn .. Maar ik denk zelf ook dat dit geen rauw bot was, maar toch iets wat hij misschien buiten te pakken heeft weten te krijgen ??
Door essie
#277001
Eidos schreef: Ja mannen kunnen soms echte watjes zijn wat sommige dingen betreft ;) ;D. Kan me wel voorstellen dat jullie vreselijk geschrokken zijn .. Maar ik denk zelf ook dat dit geen rauw bot was, maar toch iets wat hij misschien buiten te pakken heeft weten te krijgen ??
Kan makkelijk dat hij buiten wat gevonden heeft, hij vindt regelmatig wat eetbaars buiten. Voordat ik mijn scheur open kan trekken is het al weg bij hem. Maar meestal zijn het vogeltjes en muisjes die al een paar weken liggen te rotten.
Gisteren met uitlaten had mijn andere hond ineens moeite met poepen en schrok toch wel gelijk erg. Maar ze had gewoon kleefstront en dat bleef in haar (lange) vachtje hangen. :P :P
Door diana
#277014
'ken het gevoel hoor
ik ben heel voorzichtig na die darmoperatie weer begonnen met nekken
ribbetjes en vleugels, maar eigenlijk best stom , want ze at al heel lang botten zonder problemen .
en ik ben blij dat ik de botten gezien heb die klem zaten in het stuk darm dat verwijderd is, want toen wist ik meteen zeker dat ik die niet gegeven had
kippenbotten en andere botten die wij op hebben gaan meteen de gft kliko in zodat ze die nooit kunnen pikken
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door