Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2252639
Ik ook tannetje heel erg opgelucht als dat zo was d weet ik niet meer wat te doen. Ze zijn natuurlijk apart en minx zat ver weg ervan maar toch. Heb wel alle hygieneg gedaan enz zoals we over hadden maar ja je weet nooit.

En over haar rug die iss altijd al slecht geweest, dat wist ik al toen ze jong was en dr schouder uit de kom ging. Ze is al 9 jaar me zorgenkindje, maar net als elke hond wil ik toch goed afsluiten en alles doen wat in me macht zit om haar het einde te geven die ze verdiend, dus we strijden nog even door
#2252921
Helaas is die 8 cm en zit vast aan de. Nieren. En ook links zit van zo 3 cmgoed nieuws is dat hetgeen kwaadaardige tumor is en haar nieraardes gewoon perfect zijn.
Slecht nieuws dat aan beide is en dus niet 1 kan weghalen.

De keuze was inslapen binnen nu en morgen eigenlijk omdat de darmen blokkeert.of opereren.
Aangezien arno het grote kans geeft en herstel erna vrij hoog is hebben we nu ja me ex en mama gezegd we doen t.
Nu zit ik dus te wachten ze is net 5 min onder nacrcose.
Wat er ook gebeurd ze gaat straks mee naar huis....duimen zijn hard nodig
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door