Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2252554
danielle1980 schreef: minx heeft een tumor...
ik heb foto kijken of lukt neerzetten
drama kwaliteit want heb met camera van gemaakt, leven daar nog in jaar 0.

hij drukt tegen darmen hij is best groot al...
dus ze houd niets binnen, omdat die in de weg zit, ik moet nu snel beslissen..voor morgenochtend vroeg want ga niet afwachten tot weekend vind tot morgenochtend wachten al erg maar ja moet beslissen, wat doe ik...
inslapen of kijkoperatie of we t weg kunnen halen...

punt minx kan heeeel slecht tegen narcose en hun hebben geen gas met aansluiting enz enz.
dus da daarvoor zou ik dan asap moeten vinden :'(

langer laten lijden kan gewoon niet, er moet iets gedaan worden :-X

ze eet niet meer, zit continu bij de waterbak maar als ik dr wat drinken geef dan kotst ze gelijk uit, suggesties???... :'(

ideeen, opties, advies graag...
ik weet niet meer

ik wil niet gevoel hebben dta niet alles heb gedaan, maar ook niet laten lijden, maar tja dan weg laten gaan tijdens kijkoperatie lijkt me ook verschrikkelijk........ :'(

dit is me eerste keer dat moet beslissen...
Oh meis, wat een vreselijk nieuws :'( :'(

Ik kan me alleen maar aansluiten bij Erna/Angelique....

Heel veel sterkte :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2252582
Ik ben wel een beetje opgelucht dat het geen hondenziekte is, om eerlijk te zijn.
Maar dit is voor Minx en jou afschuwelijk.
Een echo lijkt me op zijn plaats want dan kun je kijken wat voor tumor het is. Als ie in de milt zit is hij gemakkelijk weg te halen. Los van of hij kwaadaardig is of goedaardig. Maar in Gouda kunnen ze je zeker verder helpen.
De foto is niet echt geweldig maar haar rug lijkt ook behoorlijk slecht!

Voor het drinken heb ik ook geen oplossing. Die tumor zit in de weg en daar kun je op dit moment weinig aan doen. Geef maar kleine beetjes lauw water.

Heel veel sterkte en wijsheid :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door