Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#279695
Anders ga ik maandagavond. Het is nu wat langer licht, dus dat moet lukken.. Ik wil Waffie dan ook weer meenemen, zijn hechtingen zijn er gisteren uitgehaald, het zag er allemaal goed uit.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#279700
Owww, over de dagen waarop ze wel of niet vruchtbaar zijn weet ik echt niks.... sorry!
Door Eef+Stippels
#279701
Lizzy schreef: Owww, over de dagen waarop ze wel of niet vruchtbaar zijn weet ik echt niks.... sorry!
Dat is voor mij het belangrijkst. We komen op bepaalde tijdstippen niet veel honden tegen, maar als we een reu tegenkomen die haar wil dekken, dan moet ze natuurlijk niet zwanger raken! Maar het lijkt me idd het verstandigst om tot maandag te wachten, dan moet het goed gaan lijkt me... Bedankt!
Door Ine
#279703
Vaak als de loopsheid over is en een reu wil op je teef, straft ze hem zelf af!
Heb je geen kennissen met een reu? Vraag gewoon even, of jullie eens kunnen kijken hoe de teef reageert en de reu natuurlijk! ;)
Door Eef+Stippels
#279717
ine schreef: Vaak als de loopsheid over is en een reu wil op je teef, straft ze hem zelf af!
Heb je geen kennissen met een reu? Vraag gewoon even, of jullie eens kunnen kijken hoe de teef reageert en de reu natuurlijk! ;)
Jiffie heeft de hele loopsheid Waffie (onze reu  ;)) niet toegelaten en flink afgestraft. Waffie is nu niet meer geinteresseerd, maar ik weet niet of dat komt doordat Jiffie's loopsheid zo goed als over is of omdat hij net is gecastreerd ....
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#279722
Evelyn schreef: Yindra heeft de hele loopsheid wandor (onze reu ;)) niet toegelaten en flink afgestraft. Wandor is nu niet meer geinteresseerd in yindra, maar ik weet niet of dat komt doordat yindra's loopsheid zo goed als over is of omdat hij net is gecastreerd ....
Zodra de reu gecastreerd is, is niet direct de zin weg. Dat duurt wel even!
Ik denk niet, dat je nog problemen hebt! Zodra een reu erg opdringerig is, zal Yindra hem dus gewoon weggrauwen! Je merkt het echt snel genoeg!
En over de controle van de staart opzij doen? Ik duw met een vinger tussen haar poeperd en plasserd ;) :P, als de staart dan niet opzij gaat, zijn ze bij mij niet vruchtbaar meer! (bij jouw Yindra dus op dat mooie lichtbruine plekje ;D)
Door Eef+Stippels
#279729
ine schreef: En over de controle van de staart opzij doen? Ik duw met een vinger tussen haar poeperd en plasserd ;) :P, als de staart dan niet opzij gaat, zijn ze bij mij niet vruchtbaar meer! (bij jouw Yindra dus op dat mooie lichtbruine plekje ;D)
Heb ik gedaan en ze doet haar staart niet opzij. Heeft ze haar hele loopsheid nog niet gedaan, misschien heeft ze er nog niet zo'n zin in :P
Door Eef+Stippels
#279731
ine schreef: Zodra de reu gecastreerd is, is niet direct de zin weg. Dat duurt wel even!
Ik weet dat dat normaliter zo is, maar omdat hij ook al rustiger is geworden, twijfelde ik of misschien zijn zin hierdoor ook al wat minder is...
Door Lind@
#279823
Ik zou echt effe wachten hoor. Lothar was uit logeren toen Sunna loops was en toen hij op de 22e dag terugkwam liet ze hem gewoon toe! Hij kon er zo op!
Door Eef+Stippels
#279832
Lind@ schreef: Ik zou echt effe wachten hoor. Lothar was uit logeren toen Sunna loops was en toen hij op de 22e dag terugkwam liet ze hem gewoon toe! Hij kon er zo op!
:o ;D Dat was vast even schrikken!

Ik wacht sowieso tot morgen of evt tot maandag denk ik...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door