Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Celicaatje
#2233263
Nou, je bent er iig achter wat er is en niet onbelangrijk dat er wat aan te doen is.
Ik wens je heel veel sterkte morgen met de operatie van haar!
Door Lizzy
#2233906
Nou, goed dat je gegaan bent en er gelijk een diagnose is gesteld! Sterkte met de operatie!!
Door Laura2004
#2233967
Ondanks dat het geen prettige diagnose is, wel fijn dat jullie nu weten wat er met haar aan de hand is en dat ze snel geholpen kan worden. Sterkte!
Door kaszi
#2233979
zonet telefoon gehad, Kaszi haar toestand is kritiek en ze ligt nog op de operatietafel, naast de baarmoederontsteking heeft ze ook nog een buikvliesontsteking.
Dat ze pas zaterdagnamiddag ziek is geworden is niet te geloven.
Ohhhhh
Door Ponneke
#2234014
Ach nee he......niet te geloven.
was er toch meer aan de hand, dan baarmoederontsteking?
Hier draaien de duimen voor die lieve Kaszi.
Door De Geijsjes
#2234035
oh nee he, ook buikvliesontsteking erbij. Ze is nu in ieder geval in goede handen,
ik ga  :duimen: :duimen: :duimen: voor je meisje! Sterkte met wachten ... dat duurt
altijd zo lang  :(
Door tieneke
#2234048
Dit is schrikken zeg!! We hopen dat ze er heelhuids doorheen komt...duimen draaien volop  :duimen:
Door kaszi
#2234103
de operatie is achter de rug en Kaszi wordt weer wakker, nu maar hopen dat de antibiotica haar werk doet.
Als alles goed gaat zou ze morgen weer naar huis mogen. Nu twijfel ik echter of ik haar strakjes ga opzoeken.
Mijn hart zegt ja, maar mijn verstand zegt neen, ze zou alleen maar onrustig worden en niet begrijpen dat ik haar daar achter laat. Stel je voor dat ze door haar  onrust draden of zo uittrekt. Ze krijgt nu volop intrveneus medicatie toegediend.
Door Alba
#2234128
Wat een schrik! Ik kan me voorstellen dat je twijfelt of je wel of niet moet bezoeken :-\. Ik hoop dat ze snel opknapt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door