Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2229538
De Geijsjes schreef: :'( :'( :'( :'( er stond een stukje van de wond open en daar zit een klein uitstulpinkje en dat
wordt groter. Bang dat toch de buik open is ... hij wordt einde ochtend, begin van de middag opnieuw
opengemaakt om alles te bekijken  :'( :'( :'( Hij heeft er zo'n last van.

Zit er ff doorheen  :'(
Shit!! zeg!!  :-X

:bigarmhug:
#2229778
:'( buik was open, hechtingen hebben het niet gehouden. Het was ook al aan het rotzooien
daarbinnen  :'( dus alles opnieuw gespoeld en hij heeft ook antibiotica ter plaatse gehad. Alles
hebben ze met meer hechtingen vast gezet etc. Darm daarentegen was al helemaal mooi aan het genezen.

Pfff ik hoop dat de pijn meevalt, want hij had al erg last en nu dus nog meer natuurlijk. En hij is niet kleinzerig.
Ik mag om 1500 uur bellen en dan hoop ik hem op te kunnen halen. Plan is iedere dag
ff langskomen op controle en ook in het weekend, hoewel ik nu ook al bijna elke dag ben langsgeweest omdat ik
het niet vertrouwde  :-[ :( Ze willen dan in het weekend naar de praktijk komen terwijl ze geen
dienst hebben, dus dat is wel heel tof!!!

Met kap op kon hij met de rand van de kap bij de hechtingen komen. In dit soort gevallen zou ik
willen dat ik dikke labradors had, die hadden er niet bij gekund door de vetlaag  :-[ Ik heb nu een
mooncollar gehaald zodat hij niet met de rand van de  kap erover heen kan schuren. Ook nu ga ik
er voor zover als mogelijk is weer hele dagen naast zitten ... en heeeeeel hard duimen, want hij
MOET er gewoon bovenop komen!!!

Maar voor nu ff  :'(
#2229832
Wat heftig zeg, dat hij weer onder het mes moest!

Mocht de mooncollar niet werken, een Comfy Cone is veel zachter als een kunststoffen kap, wellicht dat dat dan nog een optie is.
Maar ik hoop natuurlijk dat hij niet zo lenig is dat het met de mooncollar wel lukt om er bij te komen.....

Beterschap voor de patiënt en sterkte voor jullie zelf :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door