Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2225054
ellenned schreef: Het Daisy, ik kende het verhaal al maar als ik het zo weer lees is het weer behoorlijk heftig zeg. Hebben jullie een beetje kunnen slapen vannacht?
Ha Ellen, ja gelukkig wel goed kunnen slapen vannacht. Max in de woonkamer met een gebarricadeerde bank en Gijs in de hal was een betere combinatie  ;)
Ik kwam beneden en tsja typisch Max he, heeeeeeelemaal blij dus als een gek naar zijn bak met speeltjes en duikt er met kap op gewoon in en komt vrolijk aanzetten met een speeltje  ::) Het litteken begint te jeuken dus hij gaat steeds zitten en likt dan in de lucht want hij kan er niet bij  :P
Hij heeft gisteravond klein beetje eten gehad en vanochtend ook iets. Hij viel de bak werkelijk aan na 3 dagen geen eten  :D Een lekker ding is het  :smitten:
#2227864
margreet schreef: Jemig Daisy lees het nu pas wat een schrik zeg,fijn dat het nu weer goed gaat met Max :-*
Ha Margreet, het gaat redelijk, ben gisteren en vandaag terug geweest bij DA voor check up
want het litteken staat op het laatste stukje open  :-X Ik ga normaal niet zo snel naar de DA en als het goed
ging hoefde ik ook niet terug te komen, maar ik vind het moeilijk inschatten wat nu wel normaal rood is en
wat niet  :-[ dus dan better safe than sorry dus rij ik liever ff heen en weer voor de zekerheid. Hij heeft in ieder
geval geen koorts, dat houd ik wel goed in de gaten. Verder jeukt het en/of prikt het, hij wil er
continue aan zitten. Ik heb nu ook antibioticazalf voor in de open wond, hopen dat dat beter gaat.
Moest vanmiddag voor het werk de deur uit en toen ik terugkwam was het heldere witte gele wondvocht
veranderd in lichtrood  :( En dat lag door heel de woonkamer.

Ik kom morgen niet trainen Margreet, ik heb Maaike al sms gestuurd, ik blijf er liever even thuis bij want met de kap
op kan hij er zelf niet bij, maar kan hij wel schuren in die buurt  :( Heb al naast de kap een petshirt erbij gekocht voor als ik weg ben.
Gelukkig morgen geen afspraken staan dus kan er weer heel de dag met wireless computer naast zitten  ;) :)

Train ze morgen!
#2228592
Nou dan had Maaike een uurtje vrij want ik ben ook niet trainen, heb denk ik op de tocht gezeten op mijn werk en al vier dagen vreselijke pijn in mijn rug,gaat nu iets beter dus ik denk niet forceren en lekker ff warm thuis blijven,het is ook kloteweer dus zo erg vind ik het niet 8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door