Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2212539
Goeiemorgennnn.
De nacht is eigenlijk rustig verlopen.. ze heeft niet meer gespuugd. ze heeft alleen maar geslapen bij mij op de bank.

en indd hoe ga ik dit nu verkomen ??? het is echt iemand die alles vreet wat los en vast zit. allereerst maar alle lakens verwijderen. mja waar moet ze dan op liggen hihi
Laatst gewijzigd door tycolaika op di 03 jan 2012, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Decibels
#2212572
Nou gelukkig maar dat het goed is afgelopen. Onze Xanti kon het eerste ook niets in de bench hebben of ze vrat eraan. Dus die heeft ook een jaar op de kale bodem geslapen. We hadden er wel een hardhouten plaat in gemaakt die precies zo groot was als de bodem van de bench, dus ze lag niet op het metaal. Hout neemt lichaamswarmte op dus ligt lekker warm.
#2212581
dan ga ik ook maar eens kijken voor iets in de benche wat ze niet op kan eten.

het erge was , ik van smiddags ook bij de da geweest , voor de kat , met luchtweg infectie , en laika met dr urine verlies , en gisteren aaf konden we weer gaan, zo ga je nnooit , en zo ga je 2 x op een dag ..
#2212648
tycolaika schreef: Goeiemorgennnn.
De nacht is eigenlijk rustig verlopen.. ze heeft niet meer gespuugd. ze heeft alleen maar geslapen bij mij op de bank.

en indd hoe ga ik dit nu verkomen ??? het is echt iemand die alles vreet wat los en vast zit. allereerst maar alle lakens verwijderen. mja waar moet ze dan op liggen hihi
Ik zou iets geven om op te liggen wat niet in draden gaat: vetbed. Daar kunnen ze ook gaten in knagen (waarin niet?) maar het materiaal zal niet die enge dingen kunnen doen als bijv. katoendraad kan.
Daarnaast iets geven waarop ze relatief veilig kan kauwen, wat je haar ook kunt aan geven als ze iets in de bek neemt wat daarvoor niet bedoelt is, als alternatief.
Door sella
#2212930
Buffel heeft tot een jaar niets in zijn bench gehad, ging allemaal stuk en naar binnen.
Nu ligt hij prinsheerlijk in zijn biabed en aan het uiteind een oud dekbed waar hij heerlijk zijn vemoeide hoofd op kan liggen.

Diego deed het ook , tot een maand of 10.

Ik ben nu dus strontmakkelijk geworden, dan maar op de metalen plaat. Ook een handdoek wil ik niet graag in zijn darmen hebben.
#2212966
sella schreef: Buffel heeft tot een jaar niets in zijn bench gehad, ging allemaal stuk en naar binnen.
Nu ligt hij prinsheerlijk in zijn biabed en aan het uiteind een oud dekbed waar hij heerlijk zijn vemoeide hoofd op kan liggen.

Diego deed het ook , tot een maand of 10.

Ik ben nu dus strontmakkelijk geworden, dan maar op de metalen plaat. Ook een handdoek wil ik niet graag in zijn darmen hebben.
ik heb het met tyco ook gehad
die beet ook steeds alles stuk ook kussens en zo , die ik extra voor em kocht.
ik was het zo beu , dat ik dacht , je krijgt tot je volwassen bent niets meer om op te liggen
maar daar in tegen lie tyco los , dus hij kon overal liggen waar hij wou.
met name o de bank.
dus ik vind het voor jara en zena best wel zielig haha.
ik was al aant kijken , voor een kussen o zoo lus , maar meeste is met vullig , en ik weet nu al , dat gaat stuk , dus die centen bewaar ik liever. ik kijk nog wel even verder voor iets passends
Door sella
#2212973
Ik vindt het meer zielig dat ik naar de dierenarts moet met ze en ze zich daarna leeg moeten spugen.
Ik heb het uit bescherming van de hond gedaan en hij was alleen in de nacht in de bench lag overdag altijd op de mat heerlijk in de weg die zot van een Buffel.
Nu ligt hij het meest op de plavuizen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door