Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sella
#2203143
Sterkte, geef je vent een knuffel van me.
Ik zou niet weten wat je nog kan doen voor hem. Ik zou een ritje da overwegen als de brokjus niet werkt
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2203144
yep, ga het id eerst met de jus proberen...
anders volgende week maar een echo laten maken van zijn maag..
Door De Geijsjes
#2203152
misschien een hele stomme opmerking maar als bij jou psylliumvezels werkt, zou dat dan
niet ook bij Zimba werken? Het zijn vezels van een plant toch?  :-[
Gebruikersavatar
Door kira
#2203165
Kan alleen maar zeggen duim dat je het oplost. Volgens mij heb je al zo veel dingen geprobeerd/gedaan.
Door nienk
#2203171
hè gadsie! hoop dat je er weer wat op vinden hij gauw weer opknapt!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2203201
werkt niet, ook al eens geprobeerd....is nu zijn maag waar ie last van heeft, niet zijn darmen..
het komt niet eens in zijn darmen, heeft ie het alweer uitgespuugt..
Door nienk
#2203217
en als je de brokken nou zelf helemaal fijnmaalt in een vijzel of keukenmachine ofzo, en dan met het pensnat als papje geven? beetje babyprutje, maar misschien valt het dan lichter op zijn maag.
Door Bien
#2203235
Oh... balen Ellen... heel veel sterkte....knuffels voor Zimba...
Door smulpaap
#2203245
Als jij alweer twijfeld Ellen , met jouw ervaring en Zimba zijn geschiedenis ? Dan zou ik bij twijfel toch weer even een onderzoek erop loslaten denk ik , al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust .
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2203260
gaat ook gebeuren hoor, ook al zou die morgen weer gaan eten en niet meer spugen laat ik het toch effe checken...
kan geen kwaad een echo meer of minder..
kijk, hij eet niet en als ie dat doet spuugt ie het weer uit.....
maar zijn darmen doen nog wel wat....en hij stinkt nog niet, zou dat wel zo zijn dan had ik al bij mandigers gezeten...
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2203350
Mijn eerste greep is altijd karnemelk en als ik dat niet in huis heb joghurt.
Weet karnemelk is door sommigen verguisd en door anderen geprezen. Heb heel veel dieren zien opknappen van karnemelk ook in m'n tijd als paravetje bij een dierenkliniek.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door