Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Robian
#2211522
Je had toen al tegen mij gezegd dat ik de dosering kon verhogen naar behoefte.
Hij krijgt in de tussentijd al bijna dagelijks en gisteren heb ik hem zelfs 2 granules gegeven.

Ik had trouwens al geprobeerd je te bereiken op de zaak, maar je hebt nog vakantie  :D
#2211659
Hitam schreef: Ik stuur je een hogere potentie op, dat werkt beter. Je hebt nu een 200K, je krijgt een MK.
:-* Bedankt, je bent geweldig.
Mevroi Kruim schreef: Ach meid toch, wat een ellende! Hopelijk werkt die hogere potentie ...
Ik kan me voorstellen dat je naar de valium grijpt, dit is ook geen leven zo voor hem  :-\
Sterkte!  :bigarmhug: :bigarmhug:
Hij heeft dus zijn hoektanden vannacht echt naar z'n grootje geholpen  :-\
Er zijn hele stukken vanaf gebroken.
Ik denk dat ik de DA hier toch even naar laat kijken. Geen idee of daar nog ontstekingen o.i.d. uit kan voort vloeien.
#2211726
Robian schreef: Hij heeft dus zijn hoektanden vannacht echt naar z'n grootje geholpen  :-\
Er zijn hele stukken vanaf gebroken.
Ik denk dat ik de DA hier toch even naar laat kijken. Geen idee of daar nog ontstekingen o.i.d. uit kan voort vloeien.
Dat lijkt me wel verstandig!
#2211822
Net naar de DA geweest. Hij heeft hele schilfers van zijn tand af. Ook kon ze met de sonde (?) behoorlijk diep langs zijn tand in het tandvlees.
Haar advies, aanzien en de hond niet meer in de bench als hij zo van het padje is  ::)

Ik geef hem nu maar even wat traumeel voor zijn gezwollen neus.
Pfff...ik hoop dat die hogere potentie wat doet want dit vind ik niet wat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door