Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#2157479
Ik ben heel blij en dankbaar dat een aantal DA-en hier op BP gratis en geheel belangeloos soms adviseren bij ingewikkelde problematiek.
In mijn ogen kan dat echter nooit bedoeld zijn om een bezoek aan de eigen DA na te laten.
Immers de eigen arts kan lichamelijk onderzoek doen en ook naar andere zaken kijken, dan datgene wat jou is opgevallen.
Een goede diagnosestelling valt of staat bij goede waarneming en als leek kan je nooit zeker weten dat je alles goed hebt gecheckt.
Ik was dus all lang naar de DA gegaan, maar misschien zit je daar nu welk terwijl ik dit typ  ;)
Door nikèdog2000
#2157503
sorry hoor op zulk advies zit ik niet te wachten

ik wil graag voedings advies

dierenarts wil dat je brokken gaat geven van een bepaald merk

natuurlijk ga ik voor lichamelijke klachten naar de da

dat hoef je mij niet te vertellen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2157518
nikèdog2000 schreef: sorry hoor op zulk advies zit ik niet te wachten

ik wil graag voedings advies

dierenarts wil dat je brokken gaat geven van een bepaald merk

natuurlijk ga ik voor lichamelijke klachten naar de da

dat hoef je mij niet te vertellen

Als je alleen voedingsadvies wil, dan had je je vraag niet enkel moeten richten aan de da's alhier. In je eerste posting vroeg je waar dit op kon duiden, dus dat is wat anders dan...doe mij een voedingsadvies. Daarbij is het erg moeilijk om bij zo'n summiere omschrijving en gebrek aan een degelijke diagnose een voedingsadvies te geven.
Dat je da je brokken adviseert bij wat voor probleem dan ook....dat wil niet zeggen dat je ze aan hoeft te nemen c.q. te voeren, maar je zult toch eerst met een diagnose moeten komen, wil iemand er hier in diepzinnigs over kunnen zeggen.
Door Irish
#2157523
Maar Rita, is het niet verstandiger eerst bij de dierenarts te checken OF het wel de pancreas is VOORDAT je de voeding aan past...? ???
Door JoNoMo
#2159462
Ik heb een hond gehad met alvleesklierproblemen en JA ik zou dus direct bij een DA zitten als 1 van mijn andere honden zoiets had.
Daarna kan je van ieder hier voedingadviesen krijgen.
Als het de alvleesklier is heb je niks aan bijv. gemalen vlees en bot alleen je moet ook verse alvleesklier of poeder of pillen gaan geven.
Denk er ook aan dat als ze veel pijn kunnen hebben DUS GA AUB naar een DA
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door