Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2148557
mijn hond heeft ook vaak last van een rode buik. hij tijgert vaak over de grond en trekt zich dan naar voren met zn voorpoten...toen ik hem steeds ging optillen als ik zag dat ie dat ging doen werd het minder, aantal keer vaseline op gedaan en zn rooie buik is nu verleden tijd..kan dus ook van schuren komen (als je hond dat ook doet)
#2148882
even goed koelen!!! (dat scheelt een berg denk ik, en scheelt zeker een hoop rommelzalf smeren)

ik was hiermee denk ik niet naar de dierenarts gegaan... had eerst een dagje gekoeld met calendulazalf... das makkelijk achteraf, maar zou ik nu noch steeds doen als het van binnen rustig is.
#2149021
Deesje schreef: even goed koelen!!! (dat scheelt een berg denk ik, en scheelt zeker een hoop rommelzalf smeren)

ik was hiermee denk ik niet naar de dierenarts gegaan... had eerst een dagje gekoeld met calendulazalf... das makkelijk achteraf, maar zou ik nu noch steeds doen als het van binnen rustig is.
ik smeer toch een paar keer met deze zalf. Het ziet onwijs rood en meneer stort zich soms ter aarde om als een gek te gaan likken........... het zal wel enorm jeuken en toch ook wel zeer doen, want toen de DA voelde, bolde hij zijn rug.............. :-X met plassen heb ik niet gemerkt dat hij er last van heeft
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door