Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2143098
Puur Hernia is een goed middel, ter ondersteuning. Ik zou zelf niet naar kreupeldier, eerder nog naar een osteopaat, maar of die iets kan uithalen bij hernia's, weet ik niet. Acupunctuur vind ik ook goed werken, bij hernia's.

Sterkte met je meis :-*
Door Eef+Stippels
#2143305
Ik heb destijds gekozen voor een osteopaat boven kreupeldier en daar hebben we hele goede resultaten mee behaald. Ik weet alleen niet of dat ook geschikt is voor de behandeling van hernia.
Heel veel sterkte en beterschap  :bigarmhug:
Door tt-tjes
#2143405
Fijn dat het toch een beetje beter met haar gaat. Misschien is een osteopaat idd iets voor haar. Als je wil pb ik je het telefoonnummer van de osteopaat die bij mij geweest is. Woont hier niet te ver vandaan en komt gewoon aan huis. Een hele fijne, rustige meid.
Door sella
#2143465
Sterkte, ik ga met Lizzy mee, puur hernia, accupunctuur, osteopathie zijn dingen die ik absoluut zou proberen voor mijn dier.
Door Cathelijn
#2143585
Puur Hernia kan ik morgen wel aankomen. Wanneer zou je beginnen met ostheopatie of acupunctuur?
Ze doet het trouwens nog steeds goed. Ze lijkt zich al een beetje te vervelen, maar legt zich erbij neer dat we niets doen dan af en toe gaan plassen.
Door sella
#2143658
Ik zou een osteopaat kiezen, omdat die het hele lijf mee kunnen nemen en zoveel met de vingers kunnen voelen zonder harde druk. Dan heb je meteen een beeld hoe het mee of tegenvalt. En dan kan je dat verders ondersteunen met acupunctuur.
Door Cathelijn
#2195218
Floor is weer goed op de been na de hernia, alleen nog een beetje trillende achterpoten.
Maar sinds 1 oktober gaat het af en aan niet goed met eten, niet lekker zijn.
Sinds vrijdagavond wil ze eigenlijk nauwelijks meer eten. Maandagochtend heeft ze, op verdenking van een maag/darm-infectie, een paar spuitjes gehad en Primperid. Hier knapte ze niet van op, ze heeft wat momenten dat het niet zo slecht gaat.... Gisterenavond en vanmorgen heeft ze een paar hapjes spiervlees gegeten. Het zat me helemaal niet lekker, dus net zijn we weer bij de da geweest.
Deze da voelde een massa in de buik en dat was ook erg pijnlijk. Met het feit dat ze sinds april (voorlaatste weging) en nu 6 kg is afgevallen, af en toe op rare plekken gaat liggen, zoals met haar hoofd in de gordijnen, maak ik me ontzettend ongerust, want ze voelt zich echt erg beroerd. Morgenochtend krijgt ze een echo van haar buik.
Ik ben ontzettend bang dat ik haar nu al ga verliezen  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door