Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2201129
Cathelijn schreef: Floor voelt zich duidelijk beter, maar ik werd vanmorgen gebeld door de da. Zij had dit weekend weer een cursusdag echografie gehad en Floor besproken. Er wordt nu toch verwacht dat er kanker in de nieren zit en dat de infectie daar buiten staat. Ze zou dan niet ziek zijn van de nieren. Ze is aardig wat gewicht kwijt, dus dat zou een symptoom kunnen zijn.
Morgen om 13.00 uur heb ik weer een afspraak voor een echo en dan wordt er een biopt genomen. En dan zien we maar weer verder...
Jakkes, wat een onzekerheid nu weer.  :'(  Heel veel sterkte gewenst.  :bigarmhug:
Door Cathelijn
#2201225
De punctie is gelukt. Ze hadden genoeg materiaal om zelf ook even te kijken. Het zag er uit als lymfoom, niet goed dus, maar ze prikken zelf zelden of nooit nieren aan, dus we moeten echt het oordeel van Utrecht wachten. Hopelijk krijg ik deze week nog de uitslag.
Floor voelt zich stukken beter, ze is weer blij. De infectie is duidelijk op zijn retour. Maar hopen dat doordat ze zo ziek werd van de infectie, de eventuele tumoren snel gevonden zijn en we er nog wat aan kunnen doen.
Door Lizzy
#2201818
Allemachtig meis, wat een kl*te nieuws :'(. Ik hoop dat ze hartstikke ongelijk hebben en het iets onschuldigs is.... En zo niet, in ieder geval dat jullie dan nog een lange mooie fijne tijd mogen hebben met haar, zonder dat ze zich zo ellendig voelt. We duimen verder :-*. Wanneer verwacht je de uitslag van Utrecht?
Door Cathelijn
#2201838
De uitslag komt waarschijnlijk eind van de week nog.
En dan gaan we maar eens kijken wat we nog kunnen. Ze voelt zich nu weer blij en lekker, dus alle reden om nog een strijdplan te ontwikkelen, mocht het nodig zijn.
Door Cathelijn
#2204826
Floor voelt zich weer wat minder. Wilde geen koekje eten en heeft maar een paar stukjes vlees op  :-\ Het is de laatste twee dagen iets minder gegaan.
De ab kuur loopt nog door tot dinsdagochtend, alleen de metacam waren we aan het afbouwen en die was gisteren op. Gisteren heb ik haar een tablet Carprodyl gegeven, maar dat werkt niet echt. Aangezien het minder geven van de metacam dat het enige is wat de afgelopen dagen is veranderd, heb ik net de da gebeld en kon ik meer metacam komen halen. Aan het eind van de middag mag ze weer, hopelijk knapt ze daar weer van op  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door