Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#2157238
Het gaat inmiddels weer helemaal goed, nog 1 keer een stukje kip gegeven en de volgende morgen gelijk diarree, we houden het dus maar op de kipallergie ;)
De dossiers kreeg ik gewoon zo mee, van Tom is er niet echt een dossier dus heb ik gewoon de uitslag van de bloedtest gevraagd en gewoon gekregen (verder heeft hij niks "echts" gehad, een keer een ontstoken nagel maar zo belangrijk vond ik dat niet).
Van de kat heb ik het hele dossier opgevraagd en zonder morren gekregen.
Ik heb gezegd dat ik van caninsuline naar lantus over wilde stappen en daar had hij geen ervaring mee en wilde dat niet begeleiden (wat ik dus al wist  ;)) "mag ik dan het dossier want da X heeft er wel ervaring mee" en toen kreeg ik het hele dossier mee.
Het enige wat er achteraf niet in zit zijn de uitdraaien van zijn echo onderzoek, nieuwe da zou nog naar oude bellen als ze die nodig zou hebben.

Al met al ben ik tevreden over de overstap, nieuwe da denkt mee, is pro-vers en werkt ook met homeopathie, en als ik vraag of iets anders kan word dat niet gelijk afgewezen maar is er gewoon een gesprek mogelijk om te zien of mijn manier ook kan.

Maar belangrijkste, Tom doet het weer goed!

Barfplaats wordt gesponsord door