Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2112314
Na wat strubbelingen met de laptop, deze was gecrasht maar gelukkig zo'n Appelcare abonnement, duurde het wat langer voordat iedereen zijn uitslag gemaild had.
Was natuurlijk balen want dat heeft onnodig extra tijd gekost maar gelukkig hoefde niet alle uitslagen opnieuw bekeken worden.

De uitslagen moeten nu in "kaart" worden gebracht. Op zeer kort termijn gaat dit niet lukken omdat er voor de maand oktober twee nieuwe lezingen geschreven moeten worden maar Erwin wil nog wel het doel halen om het in 2011 afgerond te krijgen.

Zodra ik wat meer weet meld ik het  ;)
#2307671
en ik blijf het jammer vinden dat er zoveel mensen zijn geweest die hun tijd hebben gegeven aan dit onderzoek ( ja er waren mensen die een behoorlijk eind moesten rijden ) en dat het schijnbaar heel normaal is om een enorm lange radio stilte te houden over dit onderzoek , verbazend vind ik dat er wel tijd is om als gastschrijver op een ander forum te zitten maar de tijd ontbreekt om een begonnen onderzoek af te ronden , jammer erg jammer  :-\ :-\
#2310150
henneke schreef: en ik blijf het jammer vinden dat er zoveel mensen zijn geweest die hun tijd hebben gegeven aan dit onderzoek ( ja er waren mensen die een behoorlijk eind moesten rijden ) en dat het schijnbaar heel normaal is om een enorm lange radio stilte te houden over dit onderzoek , verbazend vind ik dat er wel tijd is om als gastschrijver op een ander forum te zitten maar de tijd ontbreekt om een begonnen onderzoek af te ronden , jammer erg jammer  :-\ :-\
Ik heb dit topic niet gezien idd en een bp van Lizzy wel en direct erop gereageerd.

Bovenstaande suggestie dat wij eigenaren te kort doen door nog niet het onderzoek in kaart te hebben is wel erg appart. Iedereen die mee gedaan heeft aan het bloedtappen heeft namelijk voor zeer zeer zeer goedkope prijs een uitgebreid bloedonderzoek gekregen, de uitslag doorgemaild nagekeken door de dierenarts met commentaar als er eventuele afwijkingen waren. Lijkt mij niet verkeerd voor 20 euro!
Jouw suggestie dat alleen wij hebben geprofiteerd van inzet van eigenaren is onterecht. Tot nu toe zit er al heel wat uren en reistijd en geld van ons in. Wij kunnen pas gaan "profiteren" als het onderzoek in kaart is gebracht.
Waarom is dat dan nog niet gedaan? Andere prioriteiten die we niet in de hand hebben en die ik voor mijzelf en een paar naasten hou.

Maar ik weet sind vorige week dat er toestemming is gegeven dat het als examen opdracht uitgewerkt mag worden.
#2310928
Fido schreef: Ik heb dit topic niet gezien idd en een bp van Lizzy wel en direct erop gereageerd.

Bovenstaande suggestie dat wij eigenaren te kort doen door nog niet het onderzoek in kaart te hebben is wel erg appart. Iedereen die mee gedaan heeft aan het bloedtappen heeft namelijk voor zeer zeer zeer goedkope prijs een uitgebreid bloedonderzoek gekregen, de uitslag doorgemaild nagekeken door de dierenarts met commentaar als er eventuele afwijkingen waren. Lijkt mij niet verkeerd voor 20 euro!

daarintegen vind ik het heel apart dat jij nu doet alsof er bloed is getapt omdat het zo lekker goedkoop was en niet omdat ik het onderzoek belangrijk genoeg vond om bij mijn hond bloed af te laten nemen .
verder is het natuurlijk wel heel raar dat omdat iets goedkoop is je schijnbaar geen recht zou hebben op een reactie ! als ik iets in een aanbieding koop dan zal het toch niet zo zijn dat de verkopende partij mij verder negeert


Jouw suggestie dat alleen wij hebben geprofiteerd van inzet van eigenaren is onterecht. Tot nu toe zit er al heel wat uren en reistijd en geld van ons in. Wij kunnen pas gaan "profiteren" als het onderzoek in kaart is gebracht.
Waarom is dat dan nog niet gedaan? Andere prioriteiten die we niet in de hand hebben en die ik voor mijzelf en een paar naasten hou.

ik weet niet waar jij leest dat ik zeg dat jullie alleen hebben geprofiteerd van dit onderzoek ? het irriteert mij dat er iets met een hoop bombarie gestart wordt ( in sept 2010 ) in sept 2011 is de computer gecrasht maar het doel is afronden in 2011 en nu leven we in 2012 en kunnen we vragen wat we willen er komt geen antwoord meer , DAT is wat mij irriteert.

Maar ik weet sind vorige week dat er toestemming is gegeven dat het als examen opdracht uitgewerkt mag worden.
#2311181
henneke schreef: hmm het citeren lukt me niet goed maar ik hoop dat het toch leesbaar is .
Ja heb het kunnen lezen en heb maar één reactie: Ik kan niet in de toekomst kijken en had ik met de start van het onderzoek nooit kunnen vermoeden wat er zou gaan gebeuren, gelukkig niet! anders was ik met nog heel veel meer dingen nooit gestart...
Dat ik minder snel gereageerd heb? Ik had het niet gezien, mijn excuus daarvoor, maar is geen onwil geweest.

Ik ben blij dat er via een andere weg nu aan gewerkt gaat worden. En ben zelf nog steeds nieuwsgierig wat eruit gaat komen.
#2315867
Er wordt op dit moment volop gewerkt aan het in kaart brengen van het bloedonderzoek. Dit wordt gedaan in het kader van een studie.
Hierdoor wordt de uitwerking zelfs uitgebreider dan wij voor ogen hadden omdat er nu meer eisen aan gesteld zijn qua uitwerking.
Voor het einde van dit schooljaar moet alles ingeleverd worden.

Ik zal af en toe een up-date plaatsen als er wat te melden valt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door