Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2112016
Hallo,

Ik zal me eerst even kort voorstellen, ik ben Zonnetje en heb een Landseer met de naam Fedor. Hij is 2 jaar oud. Hij heeft altijd Cavom brokken gehad en de helft pens.
Sinds twee weken zijn we overgestapt op KVV van Lotgering. Via een ander forum kreeg ik de tip om eens hier rond te kijken.

Fedor heeft nooit huidproblemen gehad, en nu heeft hij sinds een paar dagen rode vlekjes en jeuk op zijn buik. Zou het kunnen dat het met het omzetten naar KVV te maken heeft? Als het een allergie zou zijn zou dat eerst toch erger moeten zijn geweest?
#2112506
Dat kan een reactie zijn op de KVV. Dat hoeft niet. Er kan ook net een raar plantje zijn waar ie niet tegen kan. Of een nieuw schoonmaak/wasmiddel. Het kan ook ontgiften zijn. Dat kan zomaar 2 maanden bij elkaar duren.

Wat je kunt doen is hem toch op een ander merk zetten, om te kijken hoe dat gaat.
#2112712
ja moeilijk.... Ik had ook al aan dat wasmiddel zitten denken.
Ik ga voor ht gemak eerst dat uitsluiten. Even zijn dekentje wassen, ander middel voor de vloer gebruiken, want hij ligt het meeste nog gewoon op de tegels.
Dat is makkelijker uit te sluiten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door