Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2102237
god wat een ellende!!!
je eigen weerstand zal er ook wel aangaan door al die zorgen..  :-\
zou er niet zowiezo een bloedonderzoek op metalen oid gedaan kunnen worden??
of misschien andere vergiften waar een dier goed ziek van kan worden op deze manier??

:bigarmhug:
#2102424
Omdat hij volgens het vergiftigingscentrum en volgens tannetje dan ook andere klachten moet hebben.  Volgens mij slecht zien en een dronkenmansgang  maar dat weet ik niet 100% zeker meer. Door alle stress , het artikel van de eurodogshow en het lesgeven ben ik  leeg. 

Een  biopt zou kunnen aantonen dat het om een entritis gaat maar dat zegt niets over of het behandelbaar is. En de vraag is of hij dat aan kan omdat hij erg zwak is. Vandaag is hij net als gisterenmiddag wel levendiger. Maar helaas wel weer aan de spuitpoep.

Volgens Cobie was ook zijn slokdarm, maag  en zijn darmen beschadigd. Gisteren merkte zij ook de verbetering die volgens haar zit in de slokdarm en maag. Maar vandaag is het niet beter en niet slechter geworden. En zal het nu oppassen moeten worden dat hij zijn herstel zelf niet in de weg zit met zijn drukke akties.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door